“Tele Tydzień” stawia na porady. Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz z autorskimi rubrykami
Od wydania z 24 lutego br. “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) ukazuje się w nowej formule. Magazyn zwiększył liczbę stron i poszerzył działy związane z poradami i kuchnią. Współpracę z tytułem rozpoczęły Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz.
“Tele Tydzień” zamieszcza teraz trzy razy więcej zapowiedzi programów sportowych niż dotąd, pojawił się w nim też kalendarz piłkarski. W sumie w piśmie znaleźć można opisy aż 300 filmów i programów oraz streszczenia 37 seriali. Rozbudowano znacznie działy z poradami o zdrowiu, urodzie czy rubrykę turystyczną.
Tytuł publikuje też trzy razy więcej przepisów kulinarnych niż dotychczas, w tym także nagradzane przepisy czytelników.
Nowością jest też Akademia Kulinarna Ewy Wachowicz i felieton Ewy Wojciechowskiej poświęcony show biznesowi.
- Z jednej strony w zeszłym roku telewizja przeszła wielkie zmiany związane z procesem cyfryzacji, co sprawia, że u widzów pojawiły się nowe oczekiwania. Z drugiej strony wiemy, że jesteśmy bardzo często jedynym tygodnikiem dla całej rodziny, stąd nasza dbałość o dostarczanie czytelnikom jak najlepszych i kompetentnych rekomendacji z wielu dziedzin - tak zmiany w piśmie tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Madey, redaktor naczelna “Tele Tygodnia”.
Najnowsze wydanie tygodnika ukazało się w zwiększonej o 16 stron objętości (kolejne będą mieć o 8 stron więcej niż dotąd), nakładzie 1,3 mln egz. i w niezmienionej cenie 1,99 zł.
Magazyn jest wsparty kampanią promocyjną w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radiu RMF FM, portalu Interia.pl oraz magazynach Wydawnictwa Bauer.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Tele Tygodnia” w listopadzie ub.r, wyniosła 885 281 (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Tele Tydzień” stawia na porady. Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz z autorskimi rubrykami