SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tele5 z nową oprawą graficzną (wideo)

Kanał Tele5 ma nową oprawę graficzną i logotyp. Zaprojektowała je agencja Mamastudio.

Nowa identyfikacja Tele5 ma odzwierciedlać nowy charakter tego kanału: skierowanego głównie do mężczyzn, również tych młodszych. Czerwono-czarny logotyp stacji jest mocnym, prostym znakiem, opartym na blokowej typografii. Występuje również w wersjach Premiera, Nadajemy 10 lat oraz z hasłem „Moc rozrywki”.

Cała nowa identyfikacja Tele5, pozaantenowa i antenowa, odwołuje się do tych samych elementów, co logotyp: braku złożonych animacji, mocnych, blokowych formach oraz kolorach czarnym, niebieskim, czerwonym, zielonym i białym. Rebranding obejmuje wszystkie dżingle promocyjne i plansze informacyjne kanału, a także elementy reklamy zewnętrznej oraz materiały promocyjne i korporacyjne.

Zmiana identyfikacji Tele5 ma na celu odmłodzenie wizerunku kanału oraz dotarcie do nowych grup docelowych. - Od początku 2012 roku stacja stara się docierać ze swoją nową ofertą programową do męskiej grupy docelowej, uzupełniając swoją ofertę o rozrywkę rodzinną. Na antenie obok filmów i seriali akcji oraz sensacyjno-kryminalnych emitowanych w porach wieczornych, znalazły się programy komediowe oraz popularno-naukowe emitowane w ciągu dnia - opisuje Piotr Borys, dyrektor programowy Tele5. - Postawiliśmy na uproszczenie komunikacji, ujednolicenie i usystematyzowanie wszystkich elementów oprawy antenowej - dodaje.

Wszystkie elementy nowej identyfikacji Tele5 przygotowała agencja Mamastudio.

Dołącz do dyskusji: Tele5 z nową oprawą graficzną (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
bardzo słabe i wtórne
odpowiedź
User
super ekspert
logo bardzo dobre, na pewno lepsze niż np tvp historia
odpowiedź
User
Marcin
before, after i jest światowo…
odpowiedź