„To był rok! 2” ze wzrostem oglądalności. TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Drugi sezon „To był rok!” ogląda średnio 2,03 mln osób, o 60 tys. więcej niż pierwszy nadawany rok temu. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.
Jedynka drugi sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazuje w niedziele o godz. 21.15. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji w okresie od 15 marca do 10 maja wyniosła 2,03 mln widzów. Przełożyło się to na 13,35 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się przedostatni odcinek. Przyciągnął uwagę 2,19 mln widzów.
Dla porównania, wszystkie odcinki pierwszego sezonu „To był rok!” emitowane w TVP1 wiosną ub.r. w tym samym paśmie (tj. od 22 marca do 26 maja) oglądało o 60 tys. widzów mniej - było to średnio 1,97 mln osób (odpowiednio 13,36 proc., 9,65 proc. i 10,71 proc. udziału; pierwsze dwa odcinki wyemitowano 8 i 15 marca w piątkowym prime-time - miały 1,48 mln widzów).
Jedynka w paśmie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który pokazywał gł. programy kabaretowe, a jego udział ukształtował się na poziomie 9,75 proc. Dalsze lokaty zajęły: TVN („MasterChef Junior” i filmy fabularne; 6,43 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 5,48 proc).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była liderem.
Wpływy reklamowe TVP1 wokół emisji premierowych odcinków formatu wyniosły 5,75 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu pierwszy sezon zarobił z reklam 5,13 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.
Kapitanami drużyn w drugiej serii są Katarzyna Zielińska i Maciej Kurzajewski. Względem pierwszego sezonu zastąpili w tych rolach aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: „To był rok! 2” ze wzrostem oglądalności. TVP1 zdecydowanym liderem rynku