Tomasz Choroszewski digital media directorem w Codemedia
Tomasz Choroszewski po ponad roku pracy w domu mediowym Codemedia awansował na stanowisko digital media directora. Funkcję tę będzie łączyć z dotychczasowymi obowiązkami digital strategy directora.
W nowej roli Tomasz Choroszewski odpowiada zarówno za strategię, jak i negocjacje odnoszące się do mediów interaktywnych.
W Codemedia pracuje od kwietnia ub.r. Do marca br. zajmował stanowisko deputy customer&data intelligence directora. Z początkiem kwietnia został digital strategy directorem.
Zanim dołączył do zespołu Codemedia pracował cztery i pół roku w Biurze Reklamy Telewizji Polskiej jako specjalista ds. rozwoju produktu reklamowego. Zajmował się m.in. wdrożeniem i komercjalizacją Telewizji Hybrydowej oraz rozwojem kanału video online.
Wcześniej - w latach 2005-2011 - związany był z Grupą O2.pl. Najpierw jako account manager, a potem key account manager.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Choroszewski digital media directorem w Codemedia