SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Lis podwyższył widownię Dwójki

Pierwsza seria programu "Tomasz Lis na żywo" emitowana na antenie TVP 2 w poniedziałkowe wieczory poprawiła wyniki stacji w tym paśmie w porównaniu do analogicznego okresu ub. r. Talk-show przegrał jedynie z filmami i meczami emitowanymi na Polsacie.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność pierwszej serii programu "Tomasz Lis na żywo" wyniosła 3,15 mln zł widzów. Udział TVP 2 w czasie emisji talk-show ukształtował się na poziomie 23,12 proc. w grupie 4+ i 14,55 proc. w grupie 16-49.

Programowi udało się podwyższyć widownię Dwójki w poniedziałkowym paśmie o 21.10. Rok temu kanał o tej porze śledziło bowiem 2,19 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,54 proc. i 13,65 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data Godz. AMR SHR % SHR %
23-06-2008 21:10 2 504 604 20,06% 13,88%
16-06-2008 22:51 2 110 241 24,56% 16,02%
09-06-2008 21:10 2 651 555 19,53% 13,70%
02-06-2008 21:11 2 964 804 22,08% 12,21%
26-05-2008 21:10 2 847 056 20,21% 11,27%
19-05-2008 21:11 3 374 812 24,34% 14,76%
12-05-2008 21:10 2 327 019 18,10% 13,78%
05-05-2008 21:10 3 264 212 23,36% 12,66%
28-04-2008 21:12 3 208 411 23,33% 13,75%
21-04-2008 21:10 3 093 194 22,10% 13,52%
14-04-2008 21:21 3 355 077 24,87% 16,30%
07-04-2008 21:11 3 696 890 24,39% 16,56%
31-03-2008 21:10 3 374 015 23,83% 15,20%
17-03-2008 21:13 4 080 268 27,52% 17,71%
10-03-2008 21:12 3 115 442 22,00% 13,02%
03-03-2008 21:10 2 979 684 20,66% 11,87%
25-02-2008 21:12 4 583 154 31,13% 20,76%
średnia
3 150 591 23,12% 14,55%


W czasie nadawania programu (poniedziałki 21.10; jeden odcinek wyemitowano wyjątkowo o 22.50) Dwójka zajęła drugie miejsce pod względem gromadzonej widowni, ustępując minimalnie jedynie Polsatowi. W tym paśmie emitował on filmy w cyklu "Megahit", a potem mecze Euro 2008 (oglądało je średnio 3,27 mln widzów). Za TVP 2 znalazły się: TVN (gł. "Na Wspólnej" i "Szymon Majewski Show"; 2,92 mln) i TVP 1 (gł. Teatr Telewizji, 1,04 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
Polsat 3 269 088 23,99%
TVP 2 - Tomasz Lis na żywo 3 150 591 23,12%
TVN 2 920 838 21,43%
TVP 1 1 043 823 7,66%


Program "Tomasz Lis na żywo" oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia oraz mieszkańcy wsi i mniejszych miast.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 84 40,54%

Kobiety 115 59,46%
Wiek 4- 9 22 1,38%

10- 15 29 2,22%

16 - 19 26 1,64%

20 - 24 31 2,76%

25 - 29 35 2,99%

30 - 34 64 5,01%

35 - 39 48 3,19%

40 - 44 85 5,60%

45 - 49 93 7,20%

50 - 54 124 10,16%

55 - 59 160 11,53%

60+ 252 46,33%
Wlk.miasta Wieś 105 40,38%

< 50 tys. 103 24,48%

50-100 tys. 101 9,03%

100-200 tys. 98 7,84%

> 200 tys. 88 18,27%
Zawód Top management 80 6,61%

Pracownicy szczebla średniego 82 11,07%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 73 14,34%

Emeryci 217 56,17%

Inne 36 11,81%
Wykształcenie Podstawowe 106 46,80%

Średnie 118 35,67%

Wyższe 117 13,93%

Inne 26 3,60%


TVP 2 z reklam emitowanych przy talk-show Lisa zarobiła w sumie 8,34 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Z wyników, jakie osiągnęła audycja, zadowolony jest Wojciech Pawlak, dyrektor TVP 2. - Wprowadzając program Tomasza Lisa na antenę liczyłem nie tylko na wzmocnienie TVP 2, ale także na ożywienie debaty publicznej w Polsce. Moje nadzieje związane z tym programem spełniły się w 170 proc. - w takim stopniu jak zwrot z inwestycji w ten program. W sezonie jesiennym liczę na 200 proc. - mówi szef Dwójki.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis podwyższył widownię Dwójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl