SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Sawicki: z Isobar Poland do DDB & Tribal

Tomasz Sawicki zaczął pracę jako senior campaign architect w dziale brand innovation agencji reklamowej DDB & Tribal. Poprzednio pracował w Isobar Poland, a wcześniej m.in. w agencjach GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom.

W DDB & Tribal do głównych zadań Sawickiego będzie należeć planowanie kampanii internetowych dla McDonald’s. Ponadto będzie brał udział w projektowaniu rozwiązań systemowych, takich jak CRMy i aplikacje mobilne.

Przez ostatni rok Tomasz Sawicki pełnił funkcję strategy plannera w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Realizował tam projekty m.in. dla Biedronki, Philips, L’Oreal, Kompanii Piwowarskiej i BMW. Wcześniej pracował na stanowiskach plannerskich w działach strategii agencji GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom.

Ukończył studia w zakresie nauk politycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie i Szkołę Strategii Marki SAR, studiował też socjologię na AGH.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Sawicki: z Isobar Poland do DDB & Tribal

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łukasz Wołek (Eura7)
Tomek, gratulacje!
odpowiedź