TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl
Wśród najpopularniejszych polskich marek na Instagramie zdecydowanie najwięcej jest tych z branży odzieży i mody, a najwięcej followersów mają Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl. Wśród marek telewizyjnych oprócz „Top model” najpopularniejsze są „Warsaw shore” i MTV Polska, wśród prasowych - „Glamour” i „Elle”.
Jak wynika z analizy NapoleonCat.com, Local Heroes to jedyny polski profil marki z ponad 100 tys. followersów - na koniec sierpnia miał ich prawie 127 tys., o 7 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. Kolejne dziesięć profili miało od 50 tys. do 89 tys. obserwujących, a dalsze 25 - od 25 tys. do 50 tys.
W zestawieniu dominują marki odzieżowe - w czołowej setce według klasyfikacji NapoleonCat.com jest ich 46. Co ciekawe, popularniejsze niż polskie profile globalnych brandów są konta rodzimych, niezależnych marek, na czele z Local Heroes, Deezee.pl i PLNY.
Najpopularniejszą marką telewizyjną jest „Top model” z 89,4 tys. followersów, który wyprzedza m.in. „Warsaw shore” z 53,6 tys., MTV Polska z 37,9 tys. i „Voice of Poland” z 25,7 tys. Wśród marek prasowych lideruje „Glamour Poland” z 49,8 tys. obserwujących, a dalej są m.in. „Elle Poland” z 35,8 tys. i „K MAG” z 21,2 tys. Z brandów internetowych najpopularniejsze są odzieżowe e-sklepy, na czele z Deezee.pl.
W sierpniu najwięcej wpisów pojawiło się na profilu „Glamour Poland” - 178, a po ponad sto zamieściły też Local Heroes, Stylowebuty.pl i Deezee.pl. Zdecydowanie najwięcej komentarzy zamieszczono na kontach Yeah Bunny (8,6 tys.) i Deezee.pl (8 tys.), a najwięcej polubień zamieszczono na profilu Local Heroes (541,8 tys.).
Na drugiej podstronie ranking profili marek nieodzieżowych
Dołącz do dyskusji: TOP100 polskich profili marek na Instagramie: dominuje moda, na czele Local Heroes, „Top model” i Deezee.pl