Toyota, Tymbark i Urodomaniaczki najpopularniejsi na polskim YouTube w styczniu
W styczniowym zestawieniu Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam na polskim YouTube na szczycie znalazł się rajdowy spot promujący markę Toyota. Na drugim miejscu był Tymbark poruszający kwestie młodzieży i internetu, a podium zamknęły Urodomaniaczki i firma Hebe.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
W styczniu br. na 1. miejscu znalazł się spot firmy Toyota przedstawiający udział modelu Yaris w mistrzostwach WRC.
Drugą pozycję zajął film Studia Tymbark Instagram vs rzeczywistość (gość: Julia Kostera), który porusza zagadnienie ważne dla młodzieży. Jaś Dąbrowski, Zuzia Borucka oraz Julia Kostera pokazują w nim, że wizerunek kreowany w mediach społecznościowych często znacznie odbiega od rzeczywistości.
Na podium znalazło się także wideo Urodomaniaczek by Hebe: Nasze sprawdzone tricki urodowe. Justyna z Kasią zaprosiły do udziału w odcinku jedną z najbardziej znanych youtuberek zajmujących się tematyką urody, Agnieszkę Grzelak, i wspólnie zaprezentowały swoje ulubione triki dotyczące makijażu.
Czwartą pozycję zajęła Kuchnia Lidla z reklamą Bułeczki Bao z kaczką|Karol Okrasa & Kuchnia Lidla. Karol Okrasa, poza zaprezentowaniem przepisu, uzmysławia także widzom, że bułeczki bao to nic innego jak polskie tradycyjne kluchy na łachu, pyzy, parzuchy czy buchty drożdżowe.
Do styczniowego zestawienia trafił także kolejny film Urodomaniaczek Zimowa pielęgnacja skóry. Z reklamy dowiadujemy się jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja skóry zimą i jakie kosmetyki w tym celu wybrać.
Dołącz do dyskusji: Toyota, Tymbark i Urodomaniaczki najpopularniejsi na polskim YouTube w styczniu