Toyota z żartobliwą piosenką reklamuje nowego Priusa przy Super Bowl (wideo)
W spocie promującym model Prius Toyota podkreśla jego nowe funkcje związane z bezpieczeństwem i odświeżoną stylistykę auta. Wszystko przy akompaniamencie żartobliwej piosenki i dużym dystansem do widza. Reklama została przygotowana na finał Super Bowl 2016.
Bohaterem spotu, oprócz samej Toyoty Prius jest jej kierowca - zwykły Amerykanin, który codziennie spędza w biurze czas od godz. 9 do 17.
Mężczyzna zmienia się w momencie, kiedy zajmuje miejsce za kierownicą i zaczyna śpiewać utrzymaną w rockowym rytmie żartobliwą piosenkę o tym, że nowy Prius na drodze potrafi być prawdziwym demonem szos i draniem.
Przy okazji okazuje się, że usprawnione w nowym modelu Priusa technologie związane z bezpieczeństwem pozwalają uratować na drodze od niechybnej śmierci stado kaczek.
Za kreację spotu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Tą reklamą Toyota powraca na Super Bowl po 11 latach.
Spot będzie obecny wśród wielu innych emitowanych przy transmisji z finału ligi NFL.
Dołącz do dyskusji: Toyota z żartobliwą piosenką reklamuje nowego Priusa przy Super Bowl (wideo)
Ale nowe Toyoty podobają mi się jeszcze bardziej, jeżdżę Avensisem, ale chętnie przesiadłbym się do tego Priusa, ale trzeba troszkę poczekać...