Traffic Design porządkuje reklamy na gdyńskiej kamienicy „Panta Rei”
W ramach redesignu gdyńskiej kamienicy „Panta Rei”, uporządkowano i odświeżono jej elewację. Zniknęły szpetne reklamy, odświeżoną identyfikację wizualną zyskały działające w budynku podmioty. Za projekt odpowiada Traffic Design.
„Panta rei” została wybudowana przed wojną przez przedsiębiorstwo o tej samej nazwie. To jeden z najważniejszych budynków gdyńskiego modernizmu. Na prośbę funkcjonującej w kamienicy firmy Desmart Agile Software House, stowarzyszenie Traffic Design przeprowadziło wizualną renowację „Panta rei”.
Koniec ze szpetnymi reklamami
Od dawna problemem „Panta rei”, mieszczącego się przy ulicy Antoniego Abrahama 37 w Gdyni, były nieestetyczne reklamy, które tworzyły wizualny bałagan.
- Naszym zadaniem było uporządkowanie chaosu związanego z reklamą i szyldami. Nie sililiśmy się na ekstrawagancję, staraliśmy się raczej dopasować do architektury i stworzyć coś stonowanego z chwytliwymi detalami, takimi jak klamka do bramy - mówi jeden z twórców projektu, SC Szyman.
Krój pisma zaprojektowany dla „Desdemony” przez Macieja Połczyńskiego nawiązuje do pierwotnej wersji szyldu. Obok bramy, nowe elementy designu to jeszcze lampa z numerem ulicy, wizytownik oraz płyta chodnikowa z nazwą kamienicy.
Działania zrealizowano w ramach konkursu na wdrażanie dobrych praktyk projektowych, organizowanego przez Centrum Designu Gdynia. Równolegle do działań Traffic Design na ulicy Antoniego Abrahama odbywa się budowa pierwszego w Gdyni woonerfu, czyli strefy współdzielonej, przyjaznej dla pieszych.
Dołącz do dyskusji: Traffic Design porządkuje reklamy na gdyńskiej kamienicy „Panta Rei”