Triple PR odpowiada za komunikację Scalence
Scalence, firma świadcząca usługi doradcze i mentoringowe dla biznesu, wybrała agencję Triple PR do kompleksowej obsługi komunikacyjnej.
Zespół Triple PR odpowiada za pełną obsługę Scalence – od stworzenia strategii z wykorzystaniem metodologii design thinking, po jej wdrożenie. Zakres działań obejmuje działania media relations, adresowane do mediów branżowych i biznesowych, planowanie i obsługa social mediów, tworzenie contentu, doradztwo w zakresie SEO oraz personal branding dla założyciela firmy – Ireneusza Martyniuka.
Zobacz: Triple PR agencją serwisu Autobaza
Triple PR z nowym klientem
Martyniuk w zawodowej karierze firmy na wielu rynkach: w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej, Azji Środkowej i Indochinach. Obecnie, jako doświadczony lider, manager i doradca, wspiera właścicieli i managerów w rozwoju ich organizacji. Przy wykorzystaniu autorskiej koncepcji scaling-up-excellence daje liderom praktyczne doradztwo skupione wokół problemów oraz jest nastawiony na ich rozwiązywanie.
Zobacz: Triple PR i Isobar Polska obsługują Škoda Polska
Po stronie agencji Triple PR projekt prowadzą Magdalena Dymek, senior PR manager oraz Miłosz Ciekalski, PR consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Agnieszka Malesza-Woźniak, partner agencji.
Scalence pomaga właścicielom i managerom wypracować najlepsze możliwe rozwiązania dla ich biznesu. Oferuje wsparcie dla właścicieli i prezesów przedsiębiorstw w dostosowaniu wizji, strategii, wartości oraz kluczowych procesów w firmie do warunków konkurowania i zmiennego otoczenia biznesowego.
Dołącz do dyskusji: Triple PR odpowiada za komunikację Scalence