Trzech króli z banknotów reklamuje pakiet z prądem i gazem w PGNiG (wideo)
PGNiG zaczęło kolejną odsłonę kampanii reklamującej ofertę PiG obejmującą prąd i gaz w pakiecie. Działania wspólnie ze spółką przygotowała agencja reklamowa Brasil.
Nowy spot zwraca uwagę, że dzięki skorzystaniu z nowej oferty PiG, czyli prądu i gazu w pakiecie, można oszczędzić 170 zł. Tę oszczędność symbolizuje trzech króli z banknotów 100 zł, 50 zł i 20zł.
- Dzięki przeprowadzonym przez nas przed emisją badaniom wiemy, że reklama silnie angażuje emocjonalnie, przez co jest dobrze zapamiętywana i wyróżnia się z bloku reklamowego - przekonuje Wiktor Urban, kierownik marketingu marki i promocji w PGNiG Obrót Detaliczny.
Kampania reklamująca ofertę PiG zaczęła się w połowie października br.
Nowy spot jest emitowany od 14 listopada.
Kreacją reklamy zajęła się agencja Brasil. Za zakup we własnym zakresie odpowiada PGNiG.
Dołącz do dyskusji: Trzech króli z banknotów reklamuje pakiet z prądem i gazem w PGNiG (wideo)