TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom
Grupa TVN Discovery Polska wybrała drogą przetargu nowy dom mediowy Mediacom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Mediacom zajmie się kompleksową obsługą firmy w zakresie reklamy i promocji, w tym strategią i realizacją kampanii reklamowych dla wybranych marek z portfolio TVN Discovery Polska.
W ostatnim czasie obsługą TVN Discovery Polska zajmował się Starcom.
W 2018 roku Discovery osiągnęło wzrost przychodów o 54 proc. do 10,55 mld dolarów oraz 681 mln dolarów zysku netto (wobec 313 mln dolarów straty w 2017 roku). Przejęcie Scripps Networks Interactive mocniej wpłynęło na wyniki koncernu w USA niż na pozostałych rynkach.
Dołącz do dyskusji: TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom
Nie wiemy jak to wygląda kosztowo, jaka jest założona strategia i na jakich rynkach. Warto wstrzymać się z tego typu (krzywdzącymi) ocenami.
Jak wiadomo "takie duże firmy" zatrudniają też piekarzy, którzy pieką chleb zjadanych przez własnych pracowników "bo na pewnym etapie to wychodzi dużo taniej"....