SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom

Grupa TVN Discovery Polska wybrała drogą przetargu nowy dom mediowy Mediacom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Mediacom zajmie się kompleksową obsługą firmy w zakresie reklamy i promocji, w tym strategią i realizacją kampanii reklamowych dla wybranych marek z portfolio TVN Discovery Polska.

W ostatnim czasie obsługą TVN Discovery Polska zajmował się Starcom.

W 2018 roku Discovery osiągnęło wzrost przychodów o 54 proc. do 10,55 mld dolarów oraz 681 mln dolarów zysku netto (wobec 313 mln dolarów straty w 2017 roku). Przejęcie Scripps Networks Interactive mocniej wpłynęło na wyniki koncernu w USA niż na pozostałych rynkach.

Dołącz do dyskusji: TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paw
Takie duże firmy to powinny mieć własny dział reklamy bo na pewnym etapie wychodzi to dużo taniej... ale co to obchodzi korporację. Ważne, żeby wykresy i torciki ładnie wyglądały!
odpowiedź
User
Adam K
Takie duże firmy to powinny mieć własny dział reklamy bo na pewnym etapie wychodzi to dużo taniej... ale co to obchodzi korporację. Ważne, żeby wykresy i torciki ładnie wyglądały!


Nie wiemy jak to wygląda kosztowo, jaka jest założona strategia i na jakich rynkach. Warto wstrzymać się z tego typu (krzywdzącymi) ocenami.
odpowiedź
User
auć!
Takie duże firmy to powinny mieć własny dział reklamy bo na pewnym etapie wychodzi to dużo taniej... ale co to obchodzi korporację. Ważne, żeby wykresy i torciki ładnie wyglądały!

Jak wiadomo "takie duże firmy" zatrudniają też piekarzy, którzy pieką chleb zjadanych przez własnych pracowników "bo na pewnym etapie to wychodzi dużo taniej"....
odpowiedź