SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN ma największe wpływy reklamowe, Polsat zdetronizowany

TVN awansowała w listopadzie na pozycję lidera pod względem wpływówreklamowych, spychając na drugie miejsce dotychczasowego lideratelewizję Polsat. Najwięcej swoje wpływy zwiększyły kanałytematyczne: Zone Club, Mini Mini i AXN - raport portaluWirtualnemedia.pl.

Wpływy z reklam TVN w listopadzie br. wyniosły 394,8 mln zł ibyły o 46 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku -pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, którepowstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizja Polsat,która w zeszłym miesiącu zanotowała przychody reklamowe na poziomie293 mln zł (o 4 proc. mniej niż w listopadzie 2007 r.).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 185 mln zł,czyli o 12,9 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała wzrost wpływów z reklam o 9,6 proc.do poziomu 125,5 mln zł.

Szóstą lokatę zajęła stacja AXN, która była jednocześnie lideremkanałów tematycznych. W listopadzie br. jej przychody wyniosły 32,1mln zł i były o 197,5 proc. wyższe niż rok temu.


XI2008ZMIANA
TVN394 835 685 zł46,4%
Polsat293 204 202 zł-3,7%
TVP1185 101 647 zł12,9%
TVP2125 566 836 zł9,6%
TV Puls34 251 389 zł107,2%
AXN32 172 605 zł197,5%
TV431 329 057 zł6,2%
TVN 2423 305 076 zł-3,9%
Jetix22 973 840 zł16,2%
Mini Mini22 532 370 zł241,5%
TVN Siedem20 893 213 zł44,1%
Cartoon Network18 623 430 zł29,7%
MTV Polska15 486 685 zł-17,8%
Hallmark15 303 665 zł185,5%
TVP INFO13 867 120 zł33,1%
Discovery13 155 960 zł10,8%
VIVA Polska12 849 650 zł-13,5%
Zone Club10 262 489 zł538,8%

National
Geographic Channel

9189 010 zł67,9%
Tele 58505 559 zł-22,3%


XI2007
Polsat304 313 127 zł
TVN269 676 760 zł
TVP1163 975 608 zł
TVP2114 572 191 zł
TV429 503 360 zł
TVN 2424 241 932 zł
Polsat Sport21 151 900 zł
Jetix19 764 109 zł
MTV Polska18 833 665 zł
TV Puls16 531 659 zł
VIVA Polska14 853 230 zł
TVN Siedem14 498 301 zł
Cartoon Network14 354 210 zł
Discovery11 872 090 zł
Tele 510 944 094 zł
AXN10 813 265 zł
TVP INFO10 416 810 zł
Polsat Zdrowie i Uroda7605 154 zł
4fun TV6800 212 zł
VH1 Polska6704 925 zł

Unilever Polska, Nestle Polska, Procter and Gamble OperationsPolska i PTK Centertel to firmy, które przeznaczyły najwięcej nareklamę w telewizji w listopadzie 2008 roku.


XI2008
UNILEVER POLSKA61 231 330 zł
NESTLE POLSKA49 958 737 zł
PROCTER AND GAMBLE OPERATIONSPOLS48 631 278 zł
PTK CENTERTEL39 896 726 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA36 456 931 zł
US PHARMACIA33 373 613 zł
POLKOMTEL26 949 245 zł
MARS POLSKA26 096 861 zł
FERRERO POLSKA25 430 625 zł
HENKEL24 230 880 zł
MATTEL POLAND22 351 725 zł
BRE BANK22 007 015 zł
DANONE19 404 976 zł
POLSAT19 318 085 zł
GLAXOSMITHKLINE17 926 755 zł
L`OREAL POLSKA17 342 635 zł
SONY16 191 666 zł
ITI HOLDINGS15 847 568 zł
TELEKOMUNIKACJA POLSKA14 717 316 zł
KRAFT FOODS14 694 811 zł

XI2007
PROCTER AND GAMBLE OPERATIONSPOLS41 430 970 zł
UNILEVER - BESTFOODS33 720 018 zł
POLKOMTEL32 162 285 zł
POLSKA TELEFONIA CYFROWA31 001 572 zł
FERRERO POLSKA24 759 727 zł
TELEKOMUNIKACJA POLSKA21 309 759 zł
DANONE21 070 978 zł
US PHARMACIA19 502 422 zł
NESTLE POLSKA18 534 295 zł
HENKEL18 053 709 zł
P417 451 759 zł
PTK CENTERTEL16 881 733 zł
GLAXOSMITHKLINE16 718 833 zł
L`OREAL POLSKA16 401 743 zł
COLGATE - PALMOLIVE14 715 415 zł
TV PROMOTION GROUP14 656 405 zł
RECKITT BENCKISER14 317 025 zł
KOMPANIA PIWOWARSKA13 224 385 zł
MATTEL POLAND12 028 053 zł
NIVEA POLSKA11 947 957 zł


Dołącz do dyskusji: TVN ma największe wpływy reklamowe, Polsat zdetronizowany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl