TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Rośnie TVP Info
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciło TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 we wrześniu 2023 roku wyniósł 5,52 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,80 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 5,33 proc. (po wzroście o 5,54 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. We wrześniu br. kanał miał 1,64 proc. udziału, po spadku względem września 2022 roku o 8,38 proc.
Tuż za podium znalazł się kanał TVP3, którego udział wyniósł 0,99 proc. (do góry o 5,32 proc.). Czołową piątkę uzupełnia kanał Wydarzenia24. Średni rynkowy udział stacji we wrześniu br. wyniósł 0,77 proc. Stacja względem września 2022 roku zanotowała wzrost o 1,32 proc.
Telewizja wPolsce.pl z największym wzrostem
Największy wzrost w zestawieniu zanotowała Telewizja wPolsce.pl, której wynik zwiększył się o 33,33 proc. do 0,04 proc. Kanał w zestawieniu był 9.
Z kolei najwięcej straciło TVN24 BiS, które w rankingu uplasowało się na szóstym miejscu. Średni udział stacji zmalał o 22,06 proc. do 0,53 proc.
Grupa TVP wyprzedziła Grupę TVN
Największy udział (6,32 proc.) wśród grup kanałów newsowych we wrześniu br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 5,51 proc. Na drugie miejsce spadły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 7,49 proc. do 6,05 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych we wrześniu 2023 roku wyniósł 15,06 proc. Było to o 1,76 proc. mniej niż we wrześniu 2022 roku.
TVN24 na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 na pozycji zdecydowanego lidera wśród stacji informacyjnych we wrześniu 2023 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,12 proc., po spadku o 11,61 proc.
Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 1,93 proc. udziału, po spadku o 9,39 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,17 proc. (w dół o 15,22 proc.).
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,41 proc. udziału, po spadku o 13,23 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,65 proc. udziału w rynku, po spadku o 11,36 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Rośnie TVP Info