TVN Media wprowadza pakiet TVN24 Multiscreen
Biuro reklamy TVN Media wprowadza do sprzedaży nowy pakiet reklamy - TVN24 Multiscreen.
Nowy pakiet TVN24 Multiscreen ma łączyć wszystkie kanały dotarcia, by zapewnić reklamodawcom jak największy zasięg ich kampanii w oparciu o newsowy kontent oraz jeden silny brand jakim jest TVN24.
Już w listopadzie reklamodawcy mogą dokonać zakupu pakietu, w którego skład wejdzie kanał informacyjny TVN24 oraz wszystkie serwisy i aplikacje mobilne z nim związane.
Nowy produkt składa się w 80 proc. z kanału TVN24 (pakiet GRP) oraz w 20 proc. z komponentu digital, zaś sam zakup gwarantuje potencjalnym klientom uzyskanie 4-proc., dodatkowego rabatu.
Nowy pakiet ma być rozwiązaniem dla tych, którzy poszukują zarówno zasięgu, jak i wieloplatformowej komunikacji opartej na tym samym, newsowym i bezpiecznym kontencie oraz docierającej do widowni wykształconej, zamożnej i o profilu biznesowym.
Dołącz do dyskusji: TVN Media wprowadza pakiet TVN24 Multiscreen