W TVP reklamy najdroższe przy „M jak miłość” i skokach narciarskich, przy „Wiadomościach” już za 8,5 tys. zł
W cenniku reklamowym TVP na styczeń 2018 roku najwyżej wyceniono emisję spotów przy transmisjach z zawodów w skokach narciarskich oraz przy serialu „M jak miłość”. Dość niskie ceny mają natomiast reklamy przy „Wiadomościach” - można je kupić już za 8,5 tys. zł.
Najwięcej, bo 65,4 tys. zł netto kosztuje spot przy transmisji z zawodów w skokach narciarskich, który TVP1 pokaże 28 stycznia br. (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30 sek.) - będzie to transmisja z Zakopanego. Stacja będzie transmitować zawody niemal w każdy weekend, ale to właśnie przy relacji z Zakopanego reklamy są najdroższe. Przy innych relacjach ceny wynoszą od ok. 10,5 do 60,7 tys. zł.
W TVP2 z kolei tradycyjnie już reklamodawcy zapłacą najwięcej za emisję reklamy przy serialu „M jak miłość” - maksymalna cena wynosi 55,6 tys. zł.
Ceny reklam przy pozostałych serialach Dwójki są nieco niższe. Za obecność reklamową przy „Barwach szczęścia” trzeba zapłacić maksymalnie 42,2 tys. zł, a przy „Na dobre i na złe” (emisja zawieszona do 24 stycznia 2018 roku) - do 52,5 tys. zł. Spot przy serialu „Na sygnale” kosztuje z kolei 33,8 tys. zł.
Nowością w styczniowej ramówce TVP2 jest program rozrywkowy „Voice of Kids” - Dwójka pokaże go 1 stycznia, a kolejne odcinki - w każdy sobotni wieczór. Maksymalna cena, jaką za spot zapłacą reklamodawcy w bloku przy tej produkcji wynosi 17,1 tys. zł.
TVP1 pokaże w styczniu premierowe odcinki serialu historycznego „Korona Królów”. Emitowany będzie od poniedziałku do czwartku o godz. 18.30. Najdroższa reklama przy nim kosztuje 10,2 tys. zł.
Wśród pozostałych seriali telewizyjnej Jedynki najdroższą reklamowo pozycją jest serial „Blondynka”, który można oglądać w niedzielny wieczór. Spot przy nim kosztuje do 29,9 tys. zł. Zdecydowanie mniej kosztuje reklama przy serialu „Ojciec Mateusz” - maksymalnie 23,4 tys. zł.
Mocno zróżnicowane są ceny reklam, które zostaną wyemitowane przy głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1. W pierwszych kilku dniach stycznia spot w dni powszednie kosztuje zaledwie 8,5 tys. zł netto. Po 8 stycznia cena reklamy w dni robocze jest już wyższa, ale nie przekracza kwoty 10,6 tys. zł. Nieco drożej jest w sobotni wieczór - wówczas trzeba zapłacić 16,5 tys. zł, a najdrożej - w niedzielny wieczór. Wtedy cena maksymalna za emisję 30-sek. spotu wynosi do 26,7 tys. zł
Na reklamę przy emitowanym po „Wiadomościach” serwisie sportowym marketerzy wydadzą w dni robocze od 21,3 do 29,1 tys. zł, w soboty - do 29,2 tys. zł, a w niedziele - nawet 36,2 tys. zł.
Z kolei spoty przy prognozie pogody wyceniono na maksymalnie 33,7 tys. zł w niedzielny wieczór, do 27,1 tys. zł w soboty i od 16,6 do 26,8 tys. zł od poniedziałku do piątku.
Biuro Reklamy TVP jako drugie po TVN Media ogłosiło cennik reklam na styczeń 2018 roku. Sprzedaż czasu antenowego wg cennika będzie prowadzona do piątku 22 grudnia, zaś zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do 21 grudnia br.
Telewizja Polska prowadzi sprzedaż czasu reklamowego wg nowych zasad ogłoszonych kilka dni temu. Średnio ceny reklam wzrosną w 2018 roku od 2 do 8 proc.
Dołącz do dyskusji: W TVP reklamy najdroższe przy „M jak miłość” i skokach narciarskich, przy „Wiadomościach” już za 8,5 tys. zł