TVP ogłasza ofertę reklamową na igrzyska w Paryżu. Gdzie będzie najdrożej?
Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik i ofertę reklamową na XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Najwyżej wyceniono reklamy przy meczu półfinałowym w siatkówce mężczyzn – cena 30-sekundowego spotu po trzecim secie wynosi 171 300 zł (cena przed rabatami).
![Igrzyska w Paryżu w TVP, fot. TVP](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/6627d3083b7b6_igrzyska-w-paryzu-w-tvp.png)
Do 17 czerwca br. pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy imprezy. Sprzedaż dla pozostałych klientów rozpocznie się 18 czerwca. Telewizja Polska pokaże wszystkie starty Polaków, tj. 350 godzin transmisji na ogólnodostępnych antenach głównych: TVP1, TVP2, TVP Sport oraz w TVP online.
TVP ogłasza cennik reklam na igrzyska olimpijskie
TVP proponuje też bogatą ofertę reklamową w internecie. Poza standardową reklamą emitowaną przy transmisjach na żywo oraz klasyczną reklamą online, w ofercie znalazły się również inne formy angażujące widzów, tj. reklama w telewizji hybrydowej (HBB TV) oraz możliwość ekspozycji marki na planszach reklamowych na kanale YouTube TVP Sport. Transmisje online w czasie poprzednich letnich igrzysk olimpijskich w Tokio wygenerowały ponad 12 milionów odtworzeń wideo (www + aplikacja). W internecie największym zainteresowaniem cieszył się ćwierćfinałowy mecz siatkówki Polska-Francja, który uzyskał ponad 1 milion wyświetleń.
Czytaj także: Transmisje sportowe w telewizji publicznej zwiększają PKB
Telewizja Polska przygotowuje na czas zbliżających się igrzysk również specjalne programy, które będą narzędziem do poszerzenia zasięgu kampanii w środowisku multiscreen. W ofercie biura reklamy TVP znalazły się m. in. takie formaty, jak „Wydarzenia dnia", „Studio olimpijskie”, „Olimpijski wieczór” czy „Paryż po godzinach”.
Transmisje z poprzednich letnich igrzysk olimpijskich w Tokio w TVP1 i TVP Sport śledziło łącznie ponad 17,8 miliona widzów (dane: Nielsen / TVP1 / TVP Sport / 23 lipca - 8 sierpnia / 4+ / COV). Najchętniej oglądaną dyscypliną była wtedy siatkówka mężczyzn – mecz Polska-Francja w TVP1 obejrzało średnio 2,6 miliona widzów (A4+), co dało stacji 33% udziału w rynku.
Czytaj także: Maria Przełomiec zamierza kontynuować “Studio Wschód”
- Igrzyska olimpijskie po 12 latach wracają do Europy i ponownie dają szanse wybrzmieć wielkim, sportowym emocjom. To jedno z najbardziej prestiżowych i emocjonujących wydarzeń sportowych na świecie, historie pełne pasji i rywalizacji. Bliskość geograficzna oraz odbywanie się rozgrywek w naszej strefie czasowej dodatkowo wzmacniają emocje i zaangażowanie widzów. Podczas igrzysk olimpijskich będziemy tam, gdzie są Polacy - pokażemy wszystkie starty naszych reprezentantów, czyli średnio 20 godzin dziennie transmisji na ogólnodostępnych antenach. Dzięki wielowymiarowości naszej oferty i różnorodności treści zapewniamy naszym klientom unikalną przestrzeń dotarcia do szerokiego grona odbiorców - mówi Marcin Gudowicz, dyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej.
XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu odbędą się w dniach 26 lipca - 11 sierpnia 2024 roku. Po raz pierwszy ceremonia otwarcia igrzysk będzie miała miejsce poza Stadionem Olimpijskim.
Dołącz do dyskusji: TVP ogłasza ofertę reklamową na igrzyska w Paryżu. Gdzie będzie najdrożej?