„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej
W sierpniu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Glamour”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 210 183 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2013 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,56 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 101 889 egz., po spadku o 15,74 proc.
Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,29 proc. i wyniósł 95 669 egz.
Na piątym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 89 077 egz.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 37,85 proc. do 51 750 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Uroda” (Edipresse Polska), który jednak spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte. To dane dotyczące podwójnego i zarazem ostatniego wydania tego miesięcznika. Tytuł od listopada br. będzie kwartalnikiem wydawanym pod marką „Flesz Uroda” (więcej na ten temat).
Z kolei najwięcej - 30,57 proc. - stracił miesięcznik „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 78 082 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca czwartego na siódme.
Magazyny „Harper’s Bazaar” i „Hot Moda” (oba wydawane przez Marquard Media Polska) miały łączone wydania lipcowo-sierpniowe, których wyniki opublikowane zostały w deklaracjach za lipiec br. Sprzedaż ogółem podwójnego numeru „Harper’s Bazaar” wyniosła 38 384 egz., a „Hot Mody” - 53 880 egz. (więcej na ten temat). Łączony numer lipcowo-sierpniowy miał też miesięcznik Burdy „InStyle”, który osiągnął sprzedaż ogółem na poziomie 66 934 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 977 | 211 537 | 210 183 | 299 990 | 205 198 | 204 937 |
Cosmopolitan | 160 000 | 101 889 | 101 889 | 160 000 | 121 069 | 120 919 |
Joy | 160 000 | 95 701 | 95 669 | 180 000 | 120 016 | 120 016 |
Pani | 139 082 | 92 882 | 92 732 | 149 972 | 106 105 | 105 677 |
Wysokie Obcasy Extra | 148 000 | 95 717 | 89 077 | - | - | - |
Zwierciadło | 149 740 | 78 458 | 78 458 | 143 000 | 86 701 | 86 701 |
Glamour | 145 000 | 78 114 | 78 082 | 160 420 | 112 462 | 112 462 |
Avanti | 135 000 | 70 517 | 70 151 | 155 000 | 91 922 | 91 866 |
Elle | 100 000 | 59 323 | 57 291 | 115 000 | 71 744 | 69 744 |
Uroda | 78 018 | 51 750 | 51 750 | 80 520 | 43 541 | 37 541 |
Shape | 38 000 | 22 019 | 22 019 | 38 000 | 22 980 | 22 980 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 86,07 proc.) również pochwalić się mogła „Uroda” (Agora). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Avanti” (Agora) - było to 11,48 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Twój Styl | 289 977 | 211 537 | 210 183 | 294 930 | 204 618 | 203 300 |
Cosmopolitan | 160 000 | 101 889 | 101 889 | 160 000 | 87 099 | 87 099 |
Joy | 160 000 | 95 701 | 95 669 | 160 000 | 82 194 | 82 194 |
Pani | 139 082 | 92 882 | 92 732 | 139 933 | 80 458 | 80 308 |
Wysokie Obcasy Extra | 148 000 | 95 717 | 89 077 | 135 731 | 83 382 | 77 480 |
Zwierciadło | 149 740 | 78 458 | 78 458 | 149 760 | 78 478 | 78 478 |
Glamour | 145 000 | 78 114 | 78 082 | 145 000 | 65 361 | 65 361 |
Avanti | 135 000 | 70 517 | 70 151 | 137 000 | 79 624 | 79 253 |
Elle | 100 000 | 59 323 | 57 291 | 104 000 | 60 541 | 58 541 |
Uroda | 78 018 | 51 750 | 51 750 | 66 000 | 27 812 | 27 812 |
Shape | 38 000 | 22 019 | 22 019 | 38 000 | 21 047 | 21 047 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej