Tygodnik „Sieci” znów podrożał. Przez rok cena 34 proc. w górę
Cena egzemplarzowa tygodnika „Sieci” (Fratria) znów wzrosła - tym razem o złotówkę do 11,90 zł. Od grudnia ub.r. pismo zdrożało już o 3 zł.
Tygodnik „Sieci” podrożał z 10,90 do 11,90 zł przy zachowaniu poprzedniej objętości - wydanie ma zwykle 76 lub 80 stron.
To kolejna podwyżka ceny „Sieci” - z początkiem stycznia br. tygodnik zdrożały z 8,90 do 10,90 zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jak już informowaliśmy, na początku br., wraz ze zmianami władz największych państwowych spółek i instytucji, ich reklamy zniknęły z tytułów mocno popierających Zjednoczoną Prawicę - oprócz „Sieci” i wPolityce.pl także z „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie”, TV Republika i „Do Rzeczy”. Natomiast ze swoimi kampaniami nadal jest w nich obecny Narodowy Bank Polski. Według danych Kantar Media w styczniu br. łączne cennikowe wpływy reklamowe „Sieci” zmalały rok do roku o 15,1 proc.
Zarządzający Fratrią bracia Michał i Jacek Karnowscy wraz z dwoma innymi menedżerami tej spółki uruchomili na początku br. Fundację Media w Polsce, która ma m.in. wspierać niezależność i pluralizm mediów. W „Sieciach” i na wPolityce pojawiły się zachęty, żeby przelewać fundacji pieniądze.
W kwietniu Karnowscy apelowali, żeby przekazywać ich fundacji 1,5 proc. podatku dochodowego. Ponieważ nie ma ona statusu organizacji pożytku publicznego, współpracuje w tym zakresie z Fundacją Mamy i Taty.
CZYTAJ TEŻ: Świrski pewny koncesji dla TV Republika i wPolsce24. Zarzuca członkowi KRRiT rasizm
W pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Sieci” wynosiła 33 066 egz., o 14,2 proc. więcej niż przed rokiem. Duże wzrosty osiągnęły też „Gazeta Polska” i „Do Rzeczy” (dane Polskich Badań Czytelnictwa).
Dołącz do dyskusji: Tygodnik „Sieci” znów podrożał. Przez rok cena 34 proc. w górę
Leady bez błędów to w waszym serwisie rzadkość. Jak prawda u Karnowskich.