SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki telewizyjne tracą, zyskał tylko “Program TV”

W maju br. wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży poza magazynem “Program TV”. Najwięcej straciło pismo “Teleprogramy”, a liderem pozostał “Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła 1 000 492 egz., czyli o 4,7 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 426 361 egz. (spadek o 8,9 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 214 251 egz., notując spadek o 6,6 proc.

Najwięcej stracił natomiast ósmy i zarazem ostatni w rankingu tytuł “Teleprogramy” (Teleprogram). W piątym miesiącu br. miał on sprzedaż ogółem na poziomie 31 482 egz., czyli o 28,2 proc. niższą niż rok wcześniej.

Wzrost sprzedaży zanotował jedynie zajmujący szóste miejsce tygodnik “Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media), którego wynik sprzedażowy w maju br. wzrósł względem maja 2010 roku o 1,2 proc. do 111 121 egz.
 

ZKDP maj
Tygodniki 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 1 000 492 1 049 999
To & Owo 426 361 467 992
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 214 251 229 437
Tele Max 208 361 219 271
Super TV 198 004 216 310
Program TV 111 121 109 829
Imperium TV 96 282 115 137
Teleprogramy 31 482 43 856


Suma średniej sprzedaży wszystkich tygodników z programem TV była w maju br. niższa o 6,7 proc. niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą, zyskał tylko “Program TV”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KTL
Świetnie widać nasze "wolne media" - 7 z wymienionych 8 tygodników z programem TV należy do Niemców z grupy Bauer Media. Jeden do niemieckiej grupy Polska Presse. W kioskach nie znajdziecie ŻADNEGO tygodnika z programem, który należałby do polskiego właściciela. Wolny rynek? To spróbujcie założyć gazetę w Niemczech. Powodzenia!
0 0
odpowiedź