SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko 17 tys. widzów ogląda „House of Cards” w Ale kino+

Drugi sezon serialu „House of Cards” na antenie Ale kino+ ogląda średnio 17 tys. widzów. Produkcja notuje niższe udziały od średniej stacji.

Ale kino+ odcinki drugiego sezonu „House of Cards” nadaje we wtorki godz. 21.00 i 21.50, począwszy od 3 czerwca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność ośmiu pierwszych odcinków serialu wyniosła 17,1 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,13 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i tylko 0,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

>>> Agnieszka Holland wyreżyseruje 3. sezon „House of Cards”

Produkcja notuje niższe wyniki od średnich dobowych udziałów Ale kino+, które w okresie od 3 do 24 czerwca br. zarówno w grupie 4+, jak i w grupie 16-49, wyniosły 0,16 proc.

Ale kino+ po raz pierwszy pokazało drugi sezon “House of Cards” w formie wielogodzinnych maratonów, nadawanych w piątek 30 maja i w sobotę 31 maja od godz. 20.10. Wówczas cały serial obejrzało średnio 16 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 0,19 proc. i 0,09 proc. udziału.

„House of Cards” to pierwszy w historii serial oryginalnie wyprodukowany na potrzeby internetu (na zlecenie amerykańskiego serwisu wideo na żądanie). Bohaterem serii jest charyzmatyczny kongresmen Frank Underwood (w tej roli Kevin Spacey), którego celem jest dojście do władzy. W zrealizowaniu planu obalenia prezydenta Stanów Zjednoczonych pomaga mu żona Claire (Robin Wright), szefowa ogromnej fundacji charytatywnej (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Tylko 17 tys. widzów ogląda „House of Cards” w Ale kino+

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kaleka
Za ambitne? No tak, "Rancho" jest bardziej interesujace
0 0
odpowiedź
User
Gie
Jak się puszcza serial pół roku po amerykańskiej premierze to raczej nie powinno się oczekiwać dobrych wyników oglądalności. Tym bardziej że po maratonie, następnego dnia , w sieci pojawiły się odcinki z lektorem. Taki maraton robi się po zakończeniu normalnej emisji serialu.
0 0
odpowiedź
User
Gość
Zainteresowani juz od dawna (lat) obejrzeli :-)
0 0
odpowiedź