Tylko 800 tys. widzów serialu TVN „Wesołowska i mediatorzy”
Po trzech odcinkach nowy serial paradokumentalny TVN „Wesołowska i mediatorzy” ogląda średnio 800 tys. widzów, mniej niż śledziło rok temu w tym paśmie „Ugotowanych”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z głównymi konkurentami w rynku.
Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków nowego paradokumentu „Wesołowska i mediatorzy” wyniosła 797 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,64 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Poszczególne odcinki formatu emitowane są od poniedziałku do środy o godz. 20.50 począwszy od 1 września br.
Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek formatu, który śledziło 931 tys. osób. Zaś zdecydowanie najniższy wynik (550 tys. widzów) miał trzeci odcinek, ale konkurował on z meczem Polska-Gibraltar, który emitowany był na antenie Polsatu (jego widownia na tej stacji wyniosła ponad 5,2 mln oglądających).
Oglądalność paradokumentu „Wesołowska i mediatorzy” odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
01-09-2015 |
931 196 |
6,08% |
02-09-2015 |
909 110 |
6,02% |
07-09-2015 |
550 002 |
3,21% |
Średnio: |
797 028 |
5,03% |
W analogicznym okresie ub.r. w paśmie nowego serialu nadawano kulinarny program „Ugotowani” (emitowany on był jednak także w czwartki, gdy nie ma „Wesołowskiej”). Średnia oglądalność pierwszych czterech odcinków wyniosła wówczas 1,41 mln widzów. Przełożyło się to na 8,97 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,95 proc. w grupie komercyjnej.
W czasie emisji kulinarnego formatu TVN przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie zdecydowanym liderem jest TVP2, która emituje seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”, co daje jej aż 33,02 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne oraz wspomniany mecz Polska-Gibraltar; 16,31 proc. udziału). Nieco lepiej od TVN wypada również TVP1 (film fabularny, „Kryptonim szef” i Teatr Telewizji; 5,47 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN w paśmie emisji „Ugotowanych” jest trzeci. Liderem również i tutaj jest TVP2, drugie miejsce zajmuje Polsat, natomiast słabiej od TVN wypada Jedynka.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
5 235 580 |
33,02% |
27,08% |
Polsat |
2 585 658 |
16,31% |
20,32% |
TVP1 |
867 661 |
5,47% |
4,82% |
TVN - Wesołowska i mediatorzy |
797 028 |
5,03% |
5,64% |
W serialu „Wesołowska i Mediatorzy” prezentowane są oparte na prawdziwych wydarzeniach historie ludzie, którzy uwikłani są w różne spory. Anna Maria Wesołowska i jej zespół mediatorów szukają sprawiedliwych i mądrych sposobów, które pozwalają bohaterom wyjść z konfliktów. Serial stacja produkuje we współpracy z firmą Logline.
Dołącz do dyskusji: Tylko 800 tys. widzów serialu TVN „Wesołowska i mediatorzy”