„Tylko muzyka 11” straciła 350 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2
Pierwsze trzy odcinki 11. edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,08 mln osób, o 350 tys. mniej niż śledziło 9. serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Jedenastą serię programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można w Polsacie w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 6 marca br. Pierwsze trzy odcinki talent-show śledziło średnio 2,08 mln osób. Przełożyło się to na 12,51 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 12,98 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek programu, nadany 13 marca br. Obejrzało go średnio 2,16 mln osób.
Widownia programu odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
06-03-2016 |
2 074 342 |
12,32% |
13-03-2016 |
2 157 289 |
12,98% |
20-03-2016 |
2 002 959 |
12,21% |
Średnio: |
2 078 577 |
12,51% |
Dla porównania, nadawana rok temu dziewiąta edycja „Tylko muzyki” po trzech pierwszych odcinkach gromadziła średnio 2,43 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 14,55 proc. i 14,83 proc. Oznacza, że program stracił 350 tys. oglądających (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji muzycznego formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Liderem w tym czasie jest TVP1, pokazująca wówczas kroniki sportowe, „Pogodę”, serial „Bodo” i filmy fabularne, co daje jej 15,80 proc. udziału. Drugi jest TVN („MasterChef Junior” i filmy; 15,44 proc.), a słabiej od Polsatu wypada TVP2 (pasmo filmowe; 4,93 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN. Dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Oglądalność „Tylko muzyki 10” na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
2 626 501 |
15,80% |
9,40% |
TVN |
2 566 442 |
15,44% |
20,50% |
Polsat - Must be the music 11 |
2 078 577 |
12,51% |
12,98% |
TVP2 |
819 816 |
4,93% |
6,55% |
Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.
Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka 11” straciła 350 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP2