SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10 mln puszek do „przejścia na ty” w loterii piwa Tyskie (wideo)

Ruszyła promocja piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w której do zdobycia jest 10 mln puszek tego piwa. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Miliony Tyskich do Przejścia na TY”.

W ramach promocji pod zawleczkami wybranych puszek i kapslami butelek piwa Tyskie znajdują się informacje o wygraniu kolejnej puszki tego piwa. Można odebrać ją w jednym z tysięcy sklepów w całym kraju biorącym udział w akcji.

Promocja obejmuje butelki piwa Tyskie Gronie o pojemności 500 i 650 ml oraz puszki 500 i 550 ml. Promocyjne opakowania będą w sprzedaży do końca września, a kapsle i zawleczki będzie można wymieniać na darmowe puszki do końca października.

 

Akcję wspiera kampania reklamowa oparta na zeszłorocznym spocie pokazującym, jak piwo Tyskie ułatwia przechodzenie na ty.

Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Bardzo. Spot wyreżyserował duet Konqubinat, a wyprodukował dom produkcyjny OTO Film. Za aktywności w internecie odpowiada agencja Gong, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.

Dołącz do dyskusji: 10 mln puszek do „przejścia na ty” w loterii piwa Tyskie (wideo)

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ok.
W tych ptomocyjjnych piwach butelkowych bardzo poprawiła sie jakość Kiedys bolala glowa juz po jednym a teraz smak i zapach jak dawniej
odpowiedź
User
paw
Nie wierzę. Jakieś pół roku temu naszło mnie na spróbowanie Tyskiego i może z 1/3 udało mi się wypić. Bałem się dalej bo nie wiadomo co potem będzie.
odpowiedź
User
Hardstyl
Tyskie pije od 3 lat jest super ale teraz jest ta loteria mam 27 kapsli i nie mam gdzie wymienić
odpowiedź