Uber Eats chce wprowadzić reklamy w aplikacji. Mają być dodatkowym źródłem przychodów
Uber potwierdził, że zamierza wprowadzić reklamy w aplikacji Uber Eats służącej do zamawiania posiłków z restauracji. Firma rozpoczęła poszukiwania kandydata który ma zbudować strategię reklamową platformy. Dzięki reklamom w aplikacji Uber chce uzyskać dodatkowe przychody wobec pogarszającej się sytuacji finansowej firmy.
Informacje na temat reklamowych planów związanych z aplikacją Uber Eats dostarczył serwis Tech Crunch. Dotarł on do ogłoszenia, w którym platforma poszukuje kandydata do zbudowania dla niej biznesu reklamowego i stworzenia w tym celu odpowiedniej strategii.
Rzecznik Ubera potwierdził, że firma prowadzi rekrutację związaną z publikowaniem reklam w Uber Eats, nie podał jednak na ten temat bliższych szczegółów. Według spekulacji reklamy będą zamieszczać głównie restauracje współpracujące z aplikacją, przekaz będzie się pojawiał w głównym oknie platformy oraz w wynikach wyszukiwania.
Na razie nie wiadomo jakie formaty reklamowe może zaoferować swoim partnerom Uber Eats, ani kiedy reklamy miałyby na stałe wejść do aplikacji.
Wchodząc w segment reklamy w aplikacji do zamawiania posiłków Uber stara się znaleźć dodatkowe źródła przychodów i poprawić swoją słabą kondycję finansową. W II kwartale br. spółka zanotowała rekordową stratę przekraczającą 5 mld dol. oraz poważne spadki na giełdzie. W związku z tym we wrześniu Uber zapowiedział falę zwolnień wśród swoich pracowników, pracę ma stracić ponad 400 osób.
Dołącz do dyskusji: Uber Eats chce wprowadzić reklamy w aplikacji. Mają być dodatkowym źródłem przychodów