SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska wprowadza usługi mobilne dla klientów indywidualnych i firm. Ceny od 10 do 55 zł miesięcznie

Operator kablowy UPC Polska we współpracy z Playem wprowadza do sprzedaży telefonię i internet mobilny. Oferta jest podzielona na pięć planów taryfowych dla użytkowników indywidualnych i cztery dla firm różniące się wielkością pakietu internetowego.

Wszystkie plany taryfowe z usługami mobilnymi w UPC Polska oprócz najtańszego Junior obejmują nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y w kraju oraz roaming.

Użytkownik indywidualny podpisuje umowę na czas nieokreślony, dowolnie często może zmieniać wybrany pakiet. Natomiast firma może wykupić ofertę mobilną na 24 miesiące.

W ofercie różne pakiety internetowe, 24-30 zł opłaty aktywacyjnej

Dla użytkowników indywidualnych dostępne są plany:
- Junior: 100 minut, 100 SMSów/MMSsów oraz 1 GB internetu za 9,99 zł miesięcznie,
- Smart: 5 GB internetu (2,51 GB w roamingu w UE)  za 29,99 zł miesięcznie,
- Comfort: 10 GB internetu (3,35 GB w roamingu w UE) za 39,99 zł miesięcznie,
- Super: 15 GB internetu (4,19 GB w roamingu w UE) za 49,99 zł miesięcznie,
- VIP: 20 GB internetu (5,03 GB w roamingu w UE) za 49,99 zł miesięcznie.

Po wykorzystaniu pakietu internetowego prędkość przesyłu danych mocno spada: do 32 kb/s w pakietach Junior, Smart i Comfort, a do 1 Mb/s w Super i VIP.

Przy wykupieniu usługi użytkownik w przypadku każdego pakietu płaci 29,90 zł za aktywację.

Użytkownik może wykupić do 10 dodatkowych kart SIM z różnymi pakietami mobilnymi. Za każdą dodatkową otrzyma 5 zł zniżki miesięcznie (oprócz tych z pakietem Junior)

Klienci korzystający z UPC Polska z usługi telewizyjnej lub internetowej przy wykupieniu pakietu mobilnego mogą przez dwa miesięcznie korzystać za złotówkę z jednej z trzech usług premium: pakietu HBO, pakietu Polsat Sport Premium + Eleven Sports lub Pakietu Bezpieczeństwa. Po okresie promocyjnym trzeba za nie płacić odpowiednio 19,99 zł, 19,99 zł i 9,99 zł miesięcznie.

UPC dla biznesu od 24,99 zł miesięcznie

Z kolei oferta mobilna UPC Polska dla firm obejmuje plany:
- Biznes Start 7GB (dodatkowo 10 GB co miesiąc przyznawane przez rok) za 24,99 zł miesięcznie,
- Biznes Smart 14GB (dodatkowo 25 GB co miesiąc przyznawane przez rok) za 34,99 zł miesięcznie,
- Biznes Pro 21GB (dodatkowo 50 GB co miesiąc przyznawane przez rok) za 44,99 zł miesięcznie,
- Biznes Pro 50GB (dodatkowo 50 GB co miesiąc przyznawane przez rok) za 54,99 zł miesięcznie.

Opłata aktywacyjna przy każdym pakiecie to 24,31 zł. Klient może dodatkowo wybrać 9 kart SIM z różnymi pakietami, przy każdej dostaje 5 zł zniżki od ceny podstawowej.

 

UPC współpracuje z Play

Usługi mobilne będą świadczone przez UPC Polska z wykorzystaniem sieci infrastrukturalnej Play Communications.

- Uruchomienie oferty mobilnej to dla nas strategiczny krok, a także kolejna ze zrealizowanych przez nas obietnic, które złożyliśmy klientom - komentuje Robert Redeleanu, CEO w UPC Polska. - Wprowadzając usługi mobilne, stajemy się w pełni konwergentnym operatorem, dostarczającym najlepszy internet oraz cyfrową rozrywkę, zawsze i wszędzie. Nasza oferta, oparta o gigabitowe prędkości oraz najlepiej zintegrowane treści telewizyjne, uzupełniona o usługę komórkową, wyróżnia się na rynku i zapewnia najlepszą w swojej klasie jakość obsługi klienta na konkurencyjnym rynku telekomunikacyjnym - przekonuje Redeleanu.

Na koniec ub.r. firma UPC Polska miała 1,45 mln klientów, którzy korzystali z 3,05 mln jednostkowych usług (RGU). Wzrosła liczba sprzedanych przez operatora usług internetu, telewizji cyfrowej i usług telefonicznych, a zmalała liczba usług telewizji analogowej.

Przychody firmy zwiększyły się w skali roku o 0,8 proc. do 1,59 mld zł.

Dołącz do dyskusji: UPC Polska wprowadza usługi mobilne dla klientów indywidualnych i firm. Ceny od 10 do 55 zł miesięcznie

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Po pierwsze: ceny są kompletnie niekonkurencyjne (ewentualnie ze zniżką w pakietach może będzie lepiej). Po drugie: za Play, ich zasięg i "niezawodność" to ja dziękuję
0 0
odpowiedź
User
andrzej szymanski
Ha ha 😀 Dla porównania Play next wszystko bez limitu plus 50 GB internetu .
0 0
odpowiedź
User
jatak
Nie wiem czym oni chcą skusić klienta, bo przecież nie tymi cenami...
Brak nawet oferty z samymi rozmowami i smsami (na czym akurat mi by zależało) i ewentualnie dokupienia pakietu internetu według potrzeb.
Najniższa oferta śmieszna, a kolejna droga. Już lepiej zostać w play na kartę.
0 0
odpowiedź