SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media, ClickAd, Partner of Promotion, Media Group i inni w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo

W przetargu Instytutu Książki na kampanię promującą czytelnictwo w Polsce wpłynęło 6 ofert. Wśród ubiegających się o to zlecenie agencji są m.in. Aplan Media, Value Media, Media Group, Partner of Promotion, ClickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Przetarg dotyczy przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych w Polsce. Jej budżet wynosi 2,62 mln zł brutto.

W odpowiedzi na przetarg do Instytutu Książki wpłynęło sześć ofert. Złożyły je następujące firmy: Aplan Media (z ceną 2,13 mln zł), Generations ( z ceną 2,42 mln zł) oraz konsorcja: Business and Culture  z Value Media ( z ceną 2,44 mln zł), ClickAd Interactive z Fabryką Komunikacji Społecznej (2,21 mln zł), Effective Media Solutions z Partner of Promotion (z ceną 2,44 mln zł), Media Group z Bringmore Advertising ( z ceną 2,43 mln zł).

Zaplanowana przez Instytut Książki kampania będzie kontynuacją kampanii „Mała książka - wielki człowiek” realizowanej w latach 2017-2019 roku.

Kampania, podobnie jak w latach poprzednich skierowana będzie do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci(rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy itp.). Ma promować czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji, stworzenie i publikację materiałów objętych kampanią. Zajmie się produkcją materiałów audiowizualnych (spoty, virale, relacje z eventów itp.), przygotowanie key visuali (plakaty, grafiki, memy), płatną promocją na Facebooku i działaniami reklamowymi w internecie (m.in. reklama natywna, player TVN i/lub VOD TV/pre roll) oraz reklamą radiową i telewizyjną (stworzenie spotów, zakup czasu antenowego), outdoorową (stworzenie i druk materiałów, wynajęcie nośników), event marketingiem i działaniami z zakresu PR.

Ostatnią edycję kampanii promującej czytelnictwo przygotował Orient Film. W kampanii brali udział m.in. Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski oraz Mietek Szcześniak.

Dołącz do dyskusji: Value Media, ClickAd, Partner of Promotion, Media Group i inni w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fkgjhjbvjhigjghjhkjgijktjkg. https://ltcminer.com- 7469708
fkgjhjbvjhigjghjhkjgijktjkg. https://ltcminer.com
odpowiedź