Veet przełamuje tabu w filmie pokazującym owłosienie na ciele (wideo)
Marka kosmetyków do depilacji Veet rusza z kampanią w oparciu o nową platformę komunikacji pod hasłem "Your body hair. Your choice". Dzięki niej celebruje różnorodność i akceptację włosów na ciele.
Włosy na ciele - to słowa, które mogą być tematem tabu i rzadko są wypowiadane na głos, zwłaszcza przez firmy zajmujące się usuwaniem nadmiernego owłosienia.
Ale słowo „włosy na ciele” staje się centralnym punktem nowej platformy marki Veet, stworzonej przez agencję BETC. W tej nowej kampanii, będącej odzwierciedleniem "relacji z włosami na ciele", BETC i Veet celebrują siłę wyboru. Wybór, żeby trochę dbać o włosy na ciele, albo wcale.
Marka podkreśla, że jest tyle sposobów na pielęgnację włosów na ciele, ile jest kobiet. Veet chce pomóc każdej z nich pomóc, oferując najszerszą gamę produktów stworzonych przez nie, z nimi i dla nich.
Nowy spot autorstwa agencji BETC ma przypominać kobietom, że ich ciało i włosy na nim należą do nich samych oraz że mogą swobodnie dbać o swoje owłosienie na ciele tak, jak chcą.
Kampania rozpoczyna się 45-sekundowym filmem, który koncentruje się na głównym przesłaniu kampanii, a krótsze filmy promują określony produkt i jego zalety. Kampania będzie prowadzona w piętnastu krajach, takich jak Francja, Wielka Brytania czy Niemcy.
Dołącz do dyskusji: Veet przełamuje tabu w filmie pokazującym owłosienie na ciele (wideo)