SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Vision Express stawia na MullenLowe Warsaw

Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs na obsługę działań prowadzonych na Facebooku marki salonów optycznych Vision Express.

Marka Vision Express wybrała MullenLowe Warsaw, ponieważ zaproponowana przez agencję strategia jest równie klarowna i kompleksowa jak wizja, którą oferuje marka.

– Zdajemy sobie sprawę z unikalnych potrzeb i oczekiwań klientów Vision Express, dlatego nasze podejście do działań w kanale FB, skoncentrowane jest na tworzeniu treści, które inspirują, edukują i angażują społeczność zainteresowaną tematyką zdrowia wzroku i trendów panujących wśród użytkowników okularów i soczewek kontaktowych – mówi Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group).

Zobacz: Vision Express kampanią świętuje swój jubileusz

Strategia komunikacji przygotowana przez agencję, opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowych, a także aktywacyjno-wizerunkowych, inspirowanych doświadczeniami klientów Vision Express.

Celem komunikacji jest podkreślenie najważniejszych wartości marki, wspierających promocję poszczególnych produktów i budowanie relacji z konsumentami. Nieodłączną częścią strategii dla Vision Express jest synergia współpracy agencji MullenLowe Warsaw wraz z domem mediowym MediaHub (MullenLowe Group).

Dołącz do dyskusji: Vision Express stawia na MullenLowe Warsaw

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl