„Viva! Trendy” z Anją Rubik i kampanią
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska), które trafi na rynek w czwartek 14 marca br., będzie mieć modowy charakter. Na jego okładce znajdzie się Anja Rubik, numer wspierać będzie kampania reklamowa.
Wydanie pod nazwą „Viva! Trendy” liczyć będzie 180 stron i będzie poszerzone o sekcje modowo-urodowe. Znajdą się w nim sesje zdjęciowe oraz materiały z pokazów największych projektantów mody.
„Viva! Trendy” ukaże się w normalnej cenie 2,99 zł. Będzie także mutacja z książką z filmem „Asterix i Obelix” na płycie DVD w cenie 29,99 zł. Łączny nakładu numeru wyniesie 252 tys. egz.
Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w telewizji (Polsat), w prasie (tytuły własne Edipresse) oraz w internecie. Media kupił i zaplanował ZenithOptimedia Group, a kreację przygotował dział marketingu pisma.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Vivy!” w 2012 roku wyniosła 208 520 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Viva! Trendy” z Anją Rubik i kampanią