Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków
3 listopada ruszyła kampania reklamowa Vizir'a pod hasłem"Szorstkie potwory wymiękają". Jest ona skierowana do rodzicówdzieci w wieku przedszkolnym.
Plakaty reklamowe pojawią się w poczekalniach oraz przywejściach do 400 przedszkoli w 20 miastach Polski, m.in.: wBydgoszczy, Lublinie, Białymstoku, Częstochowie, Radomiu, Kielcach,Toruniu, Bielsko-Białej, Olsztynie, Rzeszowie, Wałbrzychu, Elblągu,Gorzowie Wielkopolskim, Opolu, Włocławku, Tarnowie, Zielonej Górze,Legnicy, Kaliszu oraz w Grudziądzu.
Kampania promuje wariant proszku do prania Vizir z efektem płynudo płukania Lenor. Została przygotowana przez agencję reklamową a2S.A.
Akcja potrwa do 3 grudnia. Zakupem mediów zajmuje się dommediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Vizir zabiega o rodziców przedszkolaków