SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VOX FM z nową kampanią wizerunkową (wideo)

Wystartowała kampania wizerunkowa Radia VOX FM pod hasłem „W rytmie hitów”. Akcja zbiega się z przypadającymi w tym roku 5 urodzinami stacji.

Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne TVN-u i Polsatu, portale internetowe WP, Onet i Interia, a także sieci kin Multikino i Cinema City.

W spocie reklamowym wykorzystano hit z lat 2003/2004 „Dragostea Din Tei” zespołu O-Zone.

- Z roku na rok Radio VOX FM zwiększa grono słuchaczy, zarówno w grupie celowej, jak i w 15+. Jest to efekt konsekwentnie prowadzonej strategii programowo-promocyjnej, strategii muzycznej a także zaangażowania wszystkich osób, które można usłyszeć na antenie radia. Kampania „W rytmie hitów” jest akcją wizerunkową, podkreślającą charakter radia i wpisującą się w planowane działania stacji. Jesteśmy przekonani, że i tym razem trafi ona w gusta słuchaczy, tym samym zwiększając zasięgi i udziały słuchalności radia - mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy VOX FM.

Stacja prowadzi obecnie również akcję promocyjną „Najszybszy Koncert Świata”, która zakończy się 1 czerwca koncertem przy Stadionie Narodowym w Warszawie. Trasa wystartowała 20 kwietnia i obejmuje siedem miast: Łódź, Radom, Gdynię, Poznań, Katowice, Rzeszów i Warszawę. Podczas koncertów na mobilnej scenie VOX FM wystąpi łącznie 35 wykonawców, w tym m.in. Weekend, MIG, Czadoman, Jorrgus, Defis, Stachursky.

Udział VOX FM pod względem słuchania w okresie od stycznia do marca 2018 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 3,8 proc.

Dołącz do dyskusji: VOX FM z nową kampanią wizerunkową (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jak to
To ten edzio-pedzio śpiewający prezenter w białych słuchawkach się nie sprawdził?
0 0
odpowiedź
User
..
To ten edzio-pedzio śpiewający prezenter w białych słuchawkach się nie sprawdził?


Przepraszam, niebieskich słuchawkach. Białe były w innej reklamie. :)
0 0
odpowiedź
User
A
co za paździerz
0 0
odpowiedź