Warmińsko-mazurskie z kampanią „Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk”
Ruszyła międzynarodowa kampania wizerunkowa województwa warmińsko-mazurskiego, promująca ten region jako przyjazny do życia, pracy i odpoczynku. Za akcję pod hasłem „Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk” odpowiadają John Pitcher i Mastermind Media (AdNext).
Akcja kierowana jest głównie do przedsiębiorców, którym ma pokazać, że Warmia i Mazury to atrakcyjny region zarówno do inwestowania, jak i do życia.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2019 roku. Obejmie promocję w prasie (artykuły), radiu (spot) i internecie (spot wideo, grafiki). Na aktywności w digitalu składają się m.in. współpraca z influencerami, reklamy Google AdWords i komunikacja w mediach społecznościowych.
Warmia i Mazury będą promowane nie tylko w Polsce. Swoim zasięgiem w internecie akcja obejmie Szwecję, Norwegię, Niemcy, Austrię, a także kraje spoza UE: Rosję (głównie obwód kaliningradzki), Ukrainę, Białoruś, Kazachstan, Izrael i Arabię Saudyjską. Na terenie tych krajów reklamy emitowane będą w językach narodowych i angielskim. Wykorzystane zostaną kanały GDN, Adform, Gmail Sponsored Promotion, Business Click, Yandex.Display.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja John Pitcher. Doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext).
Dołącz do dyskusji: Warmińsko-mazurskie z kampanią „Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk”