WARS z nową twarzą
Jedna z najstarszych marek na polskim rynku - WARS, od przeszło60-ciu lat oferująca podróżnym usługi gastronomiczne, a takżeobsługę wagonów specjalnych rozpoczęła właśnie wieloetapowy procesmodernizacyjny mający na celu poprawę atrakcyjności ikonkurencyjności spółki.
Wspomniany wyżej proces nosi nazwę Nowej Linii Obsługi. Projektzakłada kompleksową zmianę wizerunku, która będzie składała się zwielu elementów i etapów, przede wszystkim unowocześnienia istworzenia udogodnień odpowiadających rosnącym wymaganiomklientów.
Już od 16 stycznia, w skład NLO wejdzie łącznie 9 wagonów - 4wagony restauracyjne w pociągach Fredro, Lech, Odra, Panorama, 1wagon barowy w pociągu Prus oraz 4 wagony restauracyjne kursującena trasie Warszawa - Berlin. W poszczególnych etapach procesumodernizacji do programu dołączać będą kolejne wagony (łącznie 70sztuk).
Modyfikacji poddane zostaną takie elementy jak: logo, wystrójwewnętrzny wagonów, sposób obsługi pasażerów oraz serwowane menu.Nowe logo WARS wybrane zostało spośród wielu przygotowanychpropozycji. Celem zmiany logotypu jest jednoznaczna identyfikacjaspółki z profesjonalizmem, nowoczesnością i wysokimi standardamiobsługi, a także wywołanie pozytywnych skojarzeń wśródpasażerów.
- Nowe logo jest symbolem wszystkich zmian, jakie czekają Wars wnajbliższym czasie. Mam nadzieje, że nasi klienci polubią nowy znak- powiedział Zbigniew Terek, prezes zarządu WARS SA.
Z kolei większość potraw z nowego menu oparto na recepturachtradycyjnej polskiej kuchni. W ofercie WARS znalazło się ponad 20różnych posiłków - od lekkich sałatek po bogaty wybór dań głównychoraz zestawów śniadaniowych. W parze ze zmianą menu idzie takżezmiana ubioru całego personelu oraz sposób zamawiania potraw. Dużynacisk położony został także na podniesienie kwalifikacjipracowników obsługi. Od listopada br. odbywają się szkolenia,mające na celu podniesienie jakości usług.
Ważnym, o ile nie najważniejszym etapem jest zmiana wystroju irewitalizacja wagonów należących do spółki. W ciągu dwóch lat WARSplanuje remont ponad 30 wagonów. Inwestycja pochłonie ponad 3 mlnzł. Wnętrza zyskają restauracyjny klimat, wymienione zostaną meblei wszystkie dodatki. Odbudowa wizerunku spółki jest jednym zelementów strategii komunikacyjnej firmy na lata 2007-2010.
Dołącz do dyskusji: WARS z nową twarzą