Wasowski i Szczęśniak rozmawiają o ile taniej jest w Link4
Wystartował właśnie radiowo-internetowy etap kampanii reklamowej Link4 z udziałem Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak. Satyrycy promują program rabatowy firmy skierowany do doświadczonych kierowców.
W radiowej kampanii reklamowej Link4 Grzegorz Wasowski i Sławomir Szczęśniak rozmawiają, o ile tańsze jest ubezpieczenie w tej firmie. Oparty na humorze słownym spot promuje zniżki dla kierowców z ponad 10-letnim stażem, podkreślając telefoniczną obsługę klientów świadczoną w Link4.
Zaplanowana na miesiąc akcja prowadzona jest w radiu (RMF FM, PR3, Drapacz Chmur) i internecie (mailing w Onet, Interia, o2, WP, działania w Google, bannery w sieciach zasięgowych).
Kreację kampanii radiowej przygotowała agencja reklamowa Change Communications, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Wasowski i Szczęśniak rozmawiają o ile taniej jest w Link4