Weber Shandwick wypromuje Rygę
Agencja Weber Shandwick rozpoczęła współpracę z Agencją Inwestycji i Turystyki Rygi, która ma na celu promocję stolicy Łotwy - Rygi jako atrakcyjnego celu turystycznego dla Polaków.
Agencja Weber Shandwick Poland została wybrana przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi (RITA) do przeprowadzenia szeroko zakrojonej kampanii promującej Rygę jako idealne miejsca na kilkudniowy wypad dla polskich turystów.
Umowa obejmuje szereg aktywności, w tym przeprowadzenie badań społecznych weryfikujących kluczowe dla polskiego turysty potrzeby i oczekiwania podczas wyjazdu na city break do innego kraju, ale też wiedzę Polaków na temat samej Rygi. Weber Shandwick odpowiada ze kompleksowe prowadzenie biura prasowego, relacje mediowe, współprace influencerskie oraz rekomendację dodatkowych, niestandardowych aktywności.
Z ramienia agencji projekt prowadzą Irena Sękal, director, Healthcare & Consumer PR oraz Oliwia Gissel, senior account executive. Umowa została podpisana do końca 2024 roku.
Kampania dla łotewskiej Rygi ma na celu nie tylko zwiększenie liczby turystów odwiedzających to miasto, ale także budowanie świadomości na temat unikalnych atrakcji, które oferuje Ryga.
Dołącz do dyskusji: Weber Shandwick wypromuje Rygę