Wedel reklamuje Ptasie Mleczko w kampanii "Czas na przyjemność"
Ruszyła kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Wedel „Czas na przyjemność”, w ramach której prezentowana jest historia jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów firmy - Ptasiego Mleczka. Kampanię przygotowały Saatchi & Saatchi, Zenith, Papaya Films, GoldenSubmarine i Walk PR.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach kampanii ,,Czas na przyjemność" , w nowej reklamie narratorem opowieści jest Jan Wedel, dawny właściciel Fabryki na Kamionku, który najbardziej zrewolucjonizował markę.
Ptasie Mleczko także w wersji Mini
Nowy spot pokaże konsumentom historię pianek Ptasie Mleczko, która zaczęła się w 1936 po powrocie Jana Wedla z Paryża. Zainspirowany podróżą stworzył on autorską recepturę pianek Ptasie Mleczko.
W spocie można zobaczyć również pianki Ptasie Mleczko Mini. Mini format dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: waniliowym, oblanym wedlowską czekoladą deserową i śmietankowym - w czekoladzie mlecznej.
Spot obrazuje, jak łatwe jest zabranie ze sobą pianek w wersji Mini np. do pracy. Na samym końcu widoczny jest logotyp Chłopca na zebrze, również w wersji Mini.
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii - Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith.
Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za public relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.
Dołącz do dyskusji: Wedel reklamuje Ptasie Mleczko w kampanii "Czas na przyjemność"