Wirtualne reklamy w grach na PS3
Firma Sony poinformowała, że zaoferuje wirtualną przestrzeń reklamową w grach dostępnych na konsolę do gier wideo PlayStation 3 (PS3).
To jeden z elementów strategii producenta, który chce w ten sposób zniwelować straty jakie ponosi w związku z produkcją konsol - informuje agencja AFP.
Japońska firma zapowiedziała, że gracze będą mogli spodziewać się reklam na takich przestrzeniach w grach jak billboardy czy powierzchnie ścian.
"W wiele różnych gier grają osoby lubiące określone rzeczy, co stwarza szansę dla reklam kierowanych do określonych grup" - stwierdził rzecznik Sony dodając, że internetowe gry pozwalają na większą elastyczność reklamodawcom w zakresie kiedy, gdzie i jak długo chcą się promować.
W ramach nowej usługi, która będzie dostępna głównie w Japonii, Ameryce Północnej i Europie, Sony nawiązało współpracę z firmami Double Fusion i IGA Worldwide, specjalizującymi się w umieszczaniu reklam w grach.
źródło: AFP
Dołącz do dyskusji: Wirtualne reklamy w grach na PS3