Włodzimierz Zientarski i Maciej Zientarski w reklamie PZU
Właśnie ruszyła nowa kampania ubezpieczeń komunikacyjnych PZU. Agencja reklamowa Just, pracująca dla PZU od 2005 r., zaprosiła dwóch znanych dziennikarzy motoryzacyjnych do dyskusji na temat emocji na drodze. Efekty można już zobaczyć w spocie telewizyjnym.
Celem kampanii jest budowanie jakościowej przewagi oferty PZU i potwierdzenie pozycji lidera, największego polskiego ubezpieczyciela.
W spocie występuje dwójka dziennikarzy - autor szeregu programów i ekspert motoryzacyjny - Włodzimierz Zientarski oraz jego syn, Maciej Zientarski. Obaj panowie znani są ze profesjonalnych i zarazem prostych w przekazie polemik na temat motoryzacji.
Właśnie na takiej kanwie powstał film, który nawiązuje do stylistyki programu telewizyjnego. Spot pozwala zobaczyć testy, jakie zwykle przeprowadza się wyłącznie w laboratoriach technicznych. Można również zaobserwować spektakularne przeniesienie samochodów crashtestowych - do normalnego ruchu ulicznego.
Dzięki temu Włodzimierz Zienatrski udowadnia, że testy bezpieczeństwa przeprowadzane w studio nie mierzą wszystkiego, bo nie mierzą przecież emocji, jakie może wyzwolić w kierowcy stłuczka.
Trzydziestosekundowy spot można zobaczyć w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsacie i kanale Discovery, a także w kinach. Przygotowano również kampanię outdoorową oraz komunikację w radiu i internecie. Media do kampanii zaplanował dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski i Maciej Zientarski w reklamie PZU