Włoski romans reklamuje nielimitowane kontakty w Simplusie (wideo)
Rusza kampania reklamująca nielimitowane kontakty z wybraną osobą wSimplusie. Akcja jest utrzymana w konwencji włoskiego romansu z lat40-tych.
Startująca właśnie kampania Simplusa reklamujeusługę "Swobodny numer", w której otrzymuje sięmożliwość nielimitowanych rozmów i SMS-ów z wybraną osobą w tejsieci. Kreacja przekazu jest utrzymana w konwencji włoskiego filmuromansowego z lat 40-tych, opierając się na zabawnychdwuznacznościach. Jest to szósta kampania reklamowa Simplusa, którawykorzystuje popularne gatunki filmowe - poprzednie nawiązywały dowesternu, horroru, filmu kostiumowego, południowoamerykańskiejtelenoweli i filmu wojennego.
Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (TVP, TVN,Polsat, TV4, TV7, TVN Style, kanały z pakietów At Max i Discovery),obejmując ponadto radio (ZET Barometr Young, RMF FM) i kina(plakaty w sieciach Multikino i Cinema City) (plakaty). Kreacjękampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowałaagencja reklamowa Team One, a natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyUniversal McCann.
Dołącz do dyskusji: Włoski romans reklamuje nielimitowane kontakty w Simplusie (wideo)