Wojciech Follprecht: z HanBright na dyrektora kreatywnego Brave Brain
Wojciech Follprecht objął nowo utworzoną funkcję dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Brave Brain. Wcześniej pracował w firmach HanBrigh, HanGalee, Prokom Software, Bright Berries i Przedszkolowo.pl.
Na stanowisku dyrektora kreatywnego Wojciech Follprech od początku br. zarządza działem kreatywnym Brave Brain i odpowiada za dalszy rozwój kompetencji agencji.
- Najważniejszymi zadaniami stojącymi przed nowym dyrektorem kreatywnym będzie wzmocnienie i rozwój kompetencji zespołu, zwłaszcza w obszarach digital i mobile, a także usprawnienie istniejących procesów - wylicza Piotr Mazurkiewicz, dyrektor zarządzający Brave Brain. Dodaje, że zatrudnienie dyrektora kreatywnego wynika z pozyskania w ostatnim czasie przez agencję nowych klientów, takich jak Goodride, Budner Development czy Indea.
Poprzednio Wojciech Follprecht przez sześć lat pracował w firmie HanBright, zajmując kolejno stanowiska dyrektora kreatywnego i dyrektora zarządzającego. Rozwijał tam takie projekty jak Ciufcia, Zosia i Kevin oraz Tajemnicza Kuchnia.
Przedtem przez blisko cztery lata pracował w agencji HanGalee, najpierw jako grafik kreatywny, a następnie team leader i projekt manager. Wcześniej był graphic designerem w Prokom Software, prezesem Bright Berries i członkiem rady nadzorczej w Przedszkolowo.pl.
Ogółem z branżą reklamową związany jest od prawie 14 lat. Realizował w tym okresie projekty dla klientów z branż FMCG, paliwowej, edukacyjnej oraz farmaceutycznej, m.in. firm Orlen, Frito Lay czy Unimil.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Follprecht: z HanBright na dyrektora kreatywnego Brave Brain