'Wolność kultury, kultura wolności' w kampanii Gdańska
Pod hasłem "Wolność kultury, kultura wolności" przebiega outdoorowakampania promująca Gdańsk jako Europejską Stolicę Kultury 2016. Wakcji wykorzystywane są layouty przygotowane przez artystówzwiązanych z tym miastem.
Outdoorowa kampania promocyjna Gdańska opierasię na 6 layoutach przygotowanych przez artystów związanych z tymmiastem, m.in. malarkę Iwonę Zając i twórcę komiksów MarkaLachowicza. Wszystkie kreacje w różny sposób przedstawiają hasło"Wolność kultury, kultura wolności", które Gdańsk wykorzystuje wstaraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Jednocześnieten slogan wyraża wartości takie jak wolność, solidarność, dialog ispołeczeństwo obywatelskie uosabiane przez to miasto.
Akcja przez cały sierpień jest prowadzona w Gdańsku i Warszawiena 100 nośnikach formatu 6x3 m udostępnionych przez firmęCityboard Media.
Dołącz do dyskusji: 'Wolność kultury, kultura wolności' w kampanii Gdańska