WP.tv wprowadza flashowe formy reklamowe
Wirtualna Polska wprowadza dwie flashowe formy reklamowe do playeravideo w serwisie WP.tv. Obie są sprzedawane w modelu CPM.
Flashowe formy reklamowe, które WirtualnaPolska wprowadza w serwisie WP.tv, toonstream toplayer i bottomlayer. Ta pierwsza jest dokładniewpasowana w okno playera, a start właściwego materiału wideonastępuje po zamknięciu jej przez użytkownika lub po 10 sekundach.Onstream toplayer sprzedawany jest w modelu CPM, a cena bazowawynosi 50 zł za 1000 odsłon.
Z kolei bottomlayer jest wyświetlany w trakcie emitowania plikuwideo w dolnej części playera, zajmując jego 10 proc. lub 30 proc.Cena bazowa za 1000 odsłon w pierwszym przypadku wynosi to 15 zł, aw drugim - 30 zł.
Wirtualna Polska uzasadnia wprowadzenie onstream toplayera ibottomlayera rosnącą popularnością wideo w internecie. - Cechąwyróżniającą te formy jest możliwość automatycznego zastosowaniaflashowych kreacji internetowych w kontekście telewizyjnym -opisuje Jacek Tryzno, zastępca dyrektoramarketingu i sprzedaży ds. sprzedaży i reklamy w firmie. - Żebyreklamować się w serwisie WP.tv nie trzeba już dysponowaćprofesjonalnym spotem wideo, na który stać przede wszystkim dużychklientów korporacyjnych - dodaje.
Dołącz do dyskusji: