SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

WP.tv wprowadza flashowe formy reklamowe

Wirtualna Polska wprowadza dwie flashowe formy reklamowe do playeravideo w serwisie WP.tv. Obie są sprzedawane w modelu CPM.

Flashowe formy reklamowe, które WirtualnaPolska wprowadza w serwisie WP.tv, toonstream toplayer i bottomlayer. Ta pierwsza jest dokładniewpasowana w okno playera, a start właściwego materiału wideonastępuje po zamknięciu jej przez użytkownika lub po 10 sekundach.Onstream toplayer sprzedawany jest w modelu CPM, a cena bazowawynosi 50 zł za 1000 odsłon.

Z kolei bottomlayer jest wyświetlany w trakcie emitowania plikuwideo w dolnej części playera, zajmując jego 10 proc. lub 30 proc.Cena bazowa za 1000 odsłon w pierwszym przypadku wynosi to 15 zł, aw drugim - 30 zł.

Wirtualna Polska uzasadnia wprowadzenie onstream toplayera ibottomlayera rosnącą popularnością wideo w internecie. - Cechąwyróżniającą te formy jest możliwość automatycznego zastosowaniaflashowych kreacji internetowych w kontekście telewizyjnym -opisuje Jacek Tryzno, zastępca dyrektoramarketingu i sprzedaży ds. sprzedaży i reklamy w firmie. - Żebyreklamować się w serwisie WP.tv nie trzeba już dysponowaćprofesjonalnym spotem wideo, na który stać przede wszystkim dużychklientów korporacyjnych - dodaje.

autor:
2009-06-09

Dołącz do dyskusji:

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl