SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Vogue” wyprzedził reklamowo „Twój Styl” (Top10)

W 2022 roku nastąpiła zmiana lidera wśród magazynów pod względem wpływów z reklam. „Vogue” przegonił „Twój Styl” i był oprócz „Zwierciadła” oraz „Chwili dla Ciebie” tytułem notującym ponad 50 proc. wzrost przychodów reklamowych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Magazyny w 2022 roku cennikowo (czyli bez VAT i rabatów) zarobiły z reklam 4,14 mld zł, zwiększając przychody rok do roku o 12,4 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl opartej na danych Kantar Media.

Po wielu latach pozycję lidera w rankingu tytułów o największych przychodach reklamowych stracił „Twój styl”. Zdetronizował go „Vogue”, który zarobił na reklamach 374,7 mln zł, czyli 55,5 proc. więcej niż w 2021 roku. Wpływy reklamowe w kwocie 369,8 mln zł dały „Twojemu stylowi” drugie miejsce w zestawieniu (wzrosły rdr o 27,5 proc.). Podium zamyka ‘Tele tydzień” z 256,9 mln zł wpływów z reklam (wzrost rdr o 25,1 proc.).

W „Vivie” reklamodawcy wydali w ub.r. 196,4 mln zł (3,8 proc. mniej niż przed rokiem), w „Życiu na gorąco” - 171,2 mln zł (wzrost o 41,9 proc.), a w „Zwierciadle” - 128,6 mln zł (58,4 proc. w górę).

„Pani” zarobiła na reklamach 94,4 mln zł (po wzroście rok do roku o 2,3 proc.), „Chwila dla Ciebie” - 90 mln zł (51,6 proc. w górę), „Przyjaciółka” - 85,2 mln zł (spadek o 20,7 proc.), a „Świat kobiety” - 82,1 mln zł (4,8 proc. w górę).

Dołącz do dyskusji: „Vogue” wyprzedził reklamowo „Twój Styl” (Top10)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rycyna
Okropne, PRL-owskie okładki, słabe teksty w środku a całość zapchana reklamami po dach. Ale ponieważ w branży R dominują faceci z kompleksami i źle ubrane kobiety w okularach, więc nie dziwi fakt, że dają zarobić sobie podobnym. A naród i tak tego nie czyta!
0 0
odpowiedź
User
taras
Oj, rycyna działa, jest biegunka.

Okropne, PRL-owskie okładki, słabe teksty w środku a całość zapchana reklamami po dach. Ale ponieważ w branży R dominują faceci z kompleksami i źle ubrane kobiety w okularach, więc nie dziwi fakt, że dają zarobić sobie podobnym. A naród i tak tego nie czyta!
0 0
odpowiedź
User
bartek
niewiarygodne ile kasy idzie na reklamę w gazecie której nikt nie kupuje
0 0
odpowiedź