WPP: 2-proc. spadek przychodu w I kw.
Holding reklamowy WPP Group zanotował blisko 2-proc. spadek przychodu w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku.
Przychód grupy wyniósł w I kwartale 2,08 miliarda funtów, co w porównaniu z analogicznym okresem roku 2009 oznacza spadek o 1,8 proc.
To dużo lepszy wynik niż w I kwartale zeszłego roku, kiedy holding zanotował spadek przychodu w ujęciu rocznym o 5,8 proc., a także w zestawieniu z wcześniejszymi trzema miesiącami (spadek o 7,2 proc.). Sam marzec przyniósł WPP pierwszy od 14 miesięcy miesięczny wzrost (o 1 proc.).
W Ameryce Północnej grupa zanotowała spadek przychodu o 3,2 proc., a w Europie Zachodniej o 2,5 proc. Tymczasem o 0,2 proc. zwiększył się przychód w Wielkiej Brytanii, a o 1 proc. w regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej, Afryce i na Bliskim Wschodzie oraz w Europie Środkowej i Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: WPP: 2-proc. spadek przychodu w I kw.