„Wprost” można czytać na Facebooku
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) uruchomił aplikację typu social reader, która dostępna jest na Facebooku. Umożliwia ona czytanie magazynu z poziomu portalu społecznościowego w wersji będącej dokładnym odwzorowaniem edycji papierowej.
Aplikacja powstała w oparciu o platformę Paperlit. Użytkownicy Facebooka mogą nie tylko przeglądać i czytać magazyn, ale i dzielić się wybranymi artykułami (publikować na swojej tablicy lub przesłać mailem). Tygodnik w wersji społecznościowej jest wzbogacony o linki prowadzące do treści zawartych na stronach internetowych, w ramach aplikacji dostępny jest też kanał RSS.
Dostęp do artykułów z bieżącego wydania „Wprost” jest odpłatny. Płatności działają w oparciu o wirtualną walutę Facebooka, czyli tzw. kredyty. Bieżące wydanie kosztuje 10 kredytów, czyli ok. 1 dolara. Wszystkie archiwalne numery są dostępne za darmo.
Reklamy w społecznościowej aplikacji, podobnie jak w e-wydaniach, są dokładnym odwzorowaniem reklam z wydania papierowego, a reklamodawcy nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z obecnością w nowym kanale dystrybucji. Istnieje jednak również możliwość sponsorowania wydania „Wprost” na Facebooku. To nowa usługa w ofercie wydawcy, wyceniana indywidualnie przez Biuro Reklamy PMPG.
Aplikacja społecznościowa „Wprost” jest dostępna pod tym adresem oraz z poziomu fanpage pisma na Facebooku.
>>> „Newsweek” zyskał dzięki Lisowi 30 proc., w dół „Przekrój” i „Wprost”
Jest to już kolejna aplikacja uruchomiona przez PMPG we współpracy z Paperlit. W oparciu o tę platformę zostały przygotowane również mobilne aplikacje „Wprost”, dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” oraz magazynu „Film”.
Dołącz do dyskusji: „Wprost” można czytać na Facebooku