Wybrana w konkursie ambasadorka reklamuje markę Balea
Drogeria dm wystartowała z kampanią marki Balea, której twarzą jest polska ambasadorka wyłoniona w konkursie.
Laureatką konkursu prowadzonego przez drogerie dm została Agnieszka Kula prowadząca profil kulczii. W konkursie wzięło udział 87 uczestników. Nagrodą główną były m.in. roczny kontrakt ambasadorski, karta podarunkowa o wartości 2000 zł na zakupy w dm i profesjonalna sesja fotograficzna, której efekty zostały wykorzystane do trwającej właśnie kampanii.
- Konkurs prowadziliśmy na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. To pierwsza w Polsce tego typu inicjatywa skierowana do klientów. Jej celem było zwiększenie świadomości marki Balea oraz zbudowanie unikatowego, emocjonalnego doświadczenia konsumenckiego z naszymi klientami. Zadanie konkursowe w uproszczeniu polegało na nagraniu filmu, w którym uczestnicy polecali swój ulubiony produkt marki Balea. Nasza laureatka zarekomendowała olejek do demakijażu, wokół którego zbudowaliśmy narrację do trwającej właśnie kampanii online. Dzięki temu robiąc zakupy w naszych sklepach stacjonarnych, w sklepie online i w aplikacji za minimum 200 zł olejek Balea można otrzymać za symboliczną 1zł - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce.
Sesja fotograficzna z udziałem laureatki, z dobranymi dla niej produktami do pielęgnacji twarzy marki Balea odbyła się w kwietniu. W profesjonalnym przygotowaniu zwyciężczynię wspierała Karolina Gołębiewska znana z kanału StylizacjeTV.
W konkursie drogerie dm wzięli udział też mężczyźni
Najwięcej zgłoszeń konkursowych drogerie dm otrzymały za pośrednictwem Instagrama, następnie TikToka, a na końcu uplasował się Facebook. Choć większość z nich pochodziła od kobiet, w finałowej 11-stce nagrodzono także 2 mężczyzn. Konkurs wspierał także rozwój mediów własnych dm.
Marka zaobserwowała ponad 60 proc. wzrost rok do roku społeczności na profilu na Facebooku i ponad 50 proc. na Instagramie (maj 2023 vs maj 2024). dm rozwija także konto na Linkedin, TikToku oraz na You Tubie odpowiednio dopasowując komunikację do potrzeb odbiorców i trendów. Inicjatywa, opracowanie pomysłu konkursowego wraz z mechaniką to zasługa działu marketingu dm-drogerie markt Polska. W projekcie wizualnym oraz obsłudze drogerię dm wspierała agencja Freundschaft.
Dołącz do dyskusji: Wybrana w konkursie ambasadorka reklamuje markę Balea