SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP2 nowym liderem, wyprzedziła TVN24. Traci TV Republika

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji na pozycję lidera awansowała TVP2, która wyprzedziła TVN24. Duży spadek oglądalności zanotowała Telewizja Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

fot. PAPfot. PAP

W minionym tygodniu - od 12 do 18 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,94 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 13 lutego na antenie stacji obejrzało 2,57 mln widzów (22,98 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 1,53 mln widzów (emisja 12 lutego; 7. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się serwis „19.30” Jedynki z 1,48 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 13. były „Wydarzenia” Polsatu (1,36 mln; środa).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który w środę na antenie Dwójki zgromadził 2,19 mln oglądających. Przełożyło się to na 20,76 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się show Dwójki „The Voice Senior”. Finałowy odcinek programu z 17 lutego w stacji śledziło 1,93 mln widzów (18,45 proc. udziału). Czołową piątkę uzupełnia wyemitowany 18 lutego serial Jedynki „Zatoka szpiegów”, który miał średnio 1,84 mln osób. Dało to stacji 15,53 proc. udziału.

TVP2 nowym liderem

Udział liderującej stacji TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,06 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,33 pkt. proc. Dwójka na pierwsze miejsce awansowała z pozycji trzeciej.

Na drugą lokatę spadł kanał TVN24, który miał 7,88 proc. udziału (w dół o 0,24 proc.).

Podium uzupełnia TVN, który spadł z miejsca drugiego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,50 proc. (- 0,40 pkt. proc.).

Czwarta była TVP1. Wynik kanału wzrósł o 0,05 pkt. proc. do 7,34 proc. Czołową piątkę uzupełnia Polsat (7,01 proc.; w dół o 0,08 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 30,01 proc. do 29,91 proc.

TV Republika ostro w dół

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 6. na 7. pozycję spadła Telewizja Republika (3,17 proc.; - 0,65 proc.).

Z 12. na 13. lokatę spadł Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 0,09 pkt. proc. do 1,82 proc.

15. pozycję zajęło TVP Info, którego średni tygodniowy wynik wzrósł o 0,03 proc. do 1,66 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP2 nowym liderem, wyprzedziła TVN24. Traci TV Republika

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Sakiewka zaraz zacznie płakać na antenie, i zebrać o kasę, bo pewnie sama Danka przytula więcej niż mu z reklam wpada.
odpowiedź
User
WZ
Po co przy każdym, jednorazowym spadku pisać "traci TV Republika". TVN24 i Polsat News też zaliczyły spadek i co? Jednorazowy spadek nie oznacza że widzowie się odwracają od tych kanałów. Takie wnioski się wyciąga po przynajmniej 2 tygodniach.
odpowiedź
User
gs
Po początkowym zachwycie, pewnie wiele osób z ciekawości oglądało, a teraz zobaczymy czy taka widownia się utrzyma, wzrośnie, spadnie.
Zawsze trzeba poczekać troche dłuższy czas na realne wyniki i tendencje.
odpowiedź