„Wysokie Obcasy” z trendami na nachodzący sezon
W sobotę, 16 marca br. z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się specjalne wydanie tygodnika „Wysokie Obcasy”, w którym przygotowano 20 dodatkowych stron z propozycjami wiosenno-letnich trendów w modzie i urodzie.
W najbliższym numerze „Wysokich Obcasów” redakcja przygotowała najważniejsze wiosenno-letnie trendy w modzie, a w dziale uroda - nowinki w makijażu i fryzurach.
W tygodniku startuje również akcja „Szanuję, nie marnuję”, dzięki której redakcja chce inspirować czytelników do zmiany codziennych nawyków i świadomego kupowania w duchu idei „less waste” (z ang. "mniej odpadów”). W ramach akcji redaktor naczelna opolskiej „Gazety Wyborczej” Anita Dmitruczuk opowiada, jak pozbyła się dwóch trzecich swojej szafy, a Małgorzata Muraszko – na czym opiera się kuchnia Finów, która działa wedle zasady „zero waste”. Artykuły w ramach akcji będą ukazywać się również w kolejnych numerach tygodnika, a także na łamach miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” oraz w serwisie Wysokieobcasy.pl.
Dodatkowo w magazynie Katarzyna Wężyk pisze o Alexandrii Ocasio-Cortez, Dominika Wantuch rozmawia z aktorką Grażyną Wolszczak, a Angelina Aspuac – liderka Narodowego Ruchu Tkaczek w Gwatemali opowiada o walce o szacunek dla jej pracy.
„Wysokie Obcasy” będą dostępne w sprzedaży od soboty, 16 marca br. razem z weekendowym wydaniem „Gazety Wyborczej”.
Numer jest promowany w radiu (Chilli ZET, Kolor, Kampus, MUZO FM, Meloradio), w internecie (Google, Facebook, Instagram), a także autopromocja w serwisach Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotowały i zaplanowały zespoły marketingu „Wysokich Obcasów" oraz „Gazety Wyborczej”.
Dołącz do dyskusji: „Wysokie Obcasy” z trendami na nachodzący sezon